December 2, 2003
December 24, 2002
Neon SweeX wrote: Hur mätar jag hur mkt Dd min ProlleFläkt är på?
Och, har kommit fram till att min fläkt på Graffekortet låter jävlgit mkt..
Så kan man rycka ut den eller måste det dit nån kylfläns eller så ?
antar att du menar dB (decibell) och det mäts med en decibellmätare... och det där med graffekortsfläkten... beror helt på vad det är frö grafikkort.. vissa klararsig utan fläkt.. men annars finns det heatpipe lösningar att köpa för ett par hundra..
December 2, 2003
jonte_power wrote: [quote=Neon SweeX]Hur mätar jag hur mkt Dd min ProlleFläkt är på?
Och, har kommit fram till att min fläkt på Graffekortet låter jävlgit mkt..
Så kan man rycka ut den eller måste det dit nån kylfläns eller så ?
antar att du menar dB (decibell) och det mäts med en decibellmätare... och det där med graffekortsfläkten... beror helt på vad det är frö grafikkort.. vissa klararsig utan fläkt.. men annars finns det heatpipe lösningar att köpa för ett par hundra..
hehe jo, oj. Jag menade DeciBell..
Kan ju tala om vad jag har för graffekort, det är ett Geforce4 MX 440 - 64mb :cy: inte det bästa
December 2, 2003
January 4, 2001
Neon SweeX wrote: [quote=festisMER]Har du kollat på fläkten, det kanske står på, det gjorde det på en av mina.
vad ska det stå på? 🙄 🙄
Antal dB menar han nog...
Jag har ett likadant grafikkort, jag bytte fläns till en som var lite större och kör nu utan fläkt, funkar skitbra...
December 2, 2003
Coore wrote: [quote=Neon SweeX][quote=festisMER]Har du kollat på fläkten, det kanske står på, det gjorde det på en av mina.
vad ska det stå på? 🙄 🙄
Jag har ett likadant grafikkort, jag bytte fläns till en som var lite större och kör nu utan fläkt, funkar skitbra...
Okej, vad har du för märke på den Flänsen då? nå speciell?
December 2, 2003
January 4, 2001
Neon SweeX wrote: [quote=Coore][quote=Neon SweeX][quote=festisMER]Har du kollat på fläkten, det kanske står på, det gjorde det på en av mina.
vad ska det stå på? 🙄 🙄
Okej, vad har du för märke på den Flänsen då? nå speciell?
Var någon skit jag hade liggande bara...
Och som Coalan nämde vore det bra ifall du kommer med en vettigare topic i fortsättningen, mycket lättare att få hjälp då.
Jo, många MX-kort kommer fläktlösa...
1 Guest(s)