December 20, 2000
December 19, 2000
Problemet e ju att erg e ju liksom material som släppt från cpu:n å reagerat med vatten å syre...frägan e ju då..va händer när de "försvinner" för mycket..de undrar jag..!
i minna arma små öron låter det inte bra iaf..de klart att om det är ytligt e det nog ingen fara ..men sånt äter sig ju in..!
December 20, 2000
December 19, 2000
Joao..de e ju också å beakta...ska man inte använda cpu:n så länge å man vet att man snart ändå köper en ny så kanske de inte e så farligt..för dig själv..men problemet kan ju uppstå när man sen ska sälja den "OM" man nu ska göra det.
Men har man planer på att ha kvar den så e det ju helt klart värre..de hela beror nog osså lite på hur mycket kondens den kommer i kontakt med...men isolerar men på undersidan i socketen så att säga...så tror jag nog risken minskar kraftigt.
Men hur som helst så vet vi ju att erg har aldrig varit direkt "snällt" mot metall...så kan man undvika det så e de ju fint..!
-----------------
//Nååti
December 22, 2000
erg är typ väldigt väldigt dåligt.... jag talar av egen erfarenhet.. fick rätt hårt med det när jag körde peltier och idlade rätt hårt ett tag.... var inge bra alls.... burken blev så j**la ostabil efter ett tag och jag undrade vad det var.... så meckade jag ur processor och sånt o så såg jag.... det var ingen vacker syn.... när jag tog bort all erg så var allt kanon stabilt igen.
1 Guest(s)