September 24, 2001
För det första så är det inte min dator utan min kompis... som tur är!!!
Hur kollar man sin clockgenerator???
Min kompis sa att det skulle bli kul att hålla på att klocka och tweaka (det var innan han hade köpt datorn) och så köper han en Dell, hur DUM får man vara???????????
December 23, 2000
On 2001-10-27 20:26, virran wrote:
För det första så är det inte min dator utan min kompis... som tur är!!!Hur kollar man sin clockgenerator???
Min kompis sa att det skulle bli kul att hålla på att klocka och tweaka (det var innan han hade köpt datorn) och så köper han en Dell, hur DUM får man vara???????????
Clockgeneratorn är en liten krets som oftast sitter nära CPUn....
July 21, 2001
virran snälla lägg ner...
du håller alltid på och ska leka professor, och sen kommer du med en tråd som denna... t.ex. så hatar du INTEL utan ha ens ha en vettig förklaring, sen e de så patetiskt att du verkligen intalar dig själv att det är din "kompis" dell och inte din egen...
var lite ödmjuk för f*n....
December 23, 2000
Lägg ned virran!
det går inte att överklocka DELL
ge honom en sjyst kylare så han slipper nedklockningarna P4 1700@1300mhz @20 grader i rummet 😀 😀 😀 😀
September 22, 2001
On 2001-10-29 13:53, Mattias wrote:
Hmm....min morsas Dell xps r400 var minsann ingen lätt grej att klocka, allting är fan spärrat
Hur fick du det att funka? Jag har nämligen en xps t500 och skulle vilja pröva lite... och ja, jag *vet* att man inte ska ha en märkesdatorn om man vill klocka men jag blev intresserad av överklockning efter att jag hade köpt den 😛
2 Guest(s)