February 19, 2003
April 23, 2003
Jag har en kompis som kom upp med vattenkylning i 432@856 Mhz
January 28, 2003
det beror på kortet plus att det är olika från kort till kort... testa att öka lite i taget tills det blir artifacts, då är det läge att sänka lite 😀
DIABLO wrote: Jag har en kompis som kom upp med vattenkylning i 432@856 Mhz
doppa han ner hela skiten i 0-gradigt vatten eller??
February 19, 2003
kommer inte upp mer än i 330 mhz på minnet
läste på guiden här en snubbe kom upp i 348 mhz
drar ja up minnet mer blir det fel på texturerana blir massa färglada texturer istället =) värmer på minnet fuckar väl till överföringen genom dom..
är nog ingen vits med att dra upp coren mer då ja inte vet men tror inte ja kan komma så mkt högre ändå...
August 17, 2001
DIABLO wrote: Jag har en kompis som kom upp med vattenkylning i 432@856 Mhz
856MHz på minnena tror jag inte en sekund på.
Klockar mitt non-pro till 425/345.
August 17, 2001
DIABLO wrote: [quote=Marquzz][quote=DIABLO]Jag har en kompis som kom upp med vattenkylning i 432@856 Mhz
856MHz på minnena tror jag inte en sekund på.
Klockar mitt non-pro till 425/345.
Jag menar 425@428 och ja hann har kväve på att.
Ja, jag förstod att du menade 428...Kör han flytande kväve på minnena? tror fortfarande inte på det eftersom knappt nån av de bästa 3dmarkresultaten har över 400 MHz på minnena
June 4, 2001
LunaSpice wrote: Hur fan löste han det där med kvävekylning på grafikkortet? Skulle va kul att se det isf. Tror iofs inte heller på att ha kommit upp i de frekvenserna på minnet. Minnet är oftare mkt känsligare, sämre på att klockas helt enkelt.
Man kan gör en fläns.. 😀 låter inte otroligt iofs
February 11, 2002
kvävet låter inte otroligt, klockningen på minnena är nog närmare fysiskt omöjligt än möjligt.... det högsta klockningen på minnena någonsin jag har sett är 405, dvs 810mhz. Och det är vad oppainter har fått med ett 9800 som har högre org klock på minnena m.m..... 46mhz i skillnad mellan dig o han..... tror inte det. Och om ni kom upp så högt som n säger så skulle ni totalt äga i 3dmark03. Du vet att även om du kommer upp i 856mhz på något mycket lustigt sätt så skall du kunna köra t ex 3dmark, om inte så räknas inte resultatet eftersom det inte är stabilt. Att bara komma upp i frekvenser som är ashöga är inga större problem. Att kunna använda datorn sen dessutom är en annan sak
2 Guest(s)