December 31, 2001
LorD_Kvadd wrote: [quote=Death On Wings]Jag är väldigt intreserad om du fått upp den i de hastigheter stabilt. Och eftersom PM verkade va enda lösningen för att du skulle svara så fick jag göra det.
Mjaa kan förstå det...Man kan ju inte lita på folk mer 🙁
Kan säga att stabilt och stabilt är det inte. Men i 240 fsb kan jag iaf köra Sisoft CPU testen och CPU Mark 99. Dock skulle jag aldrig tro att den är PRIME stabil. Det är för varmt för att testa nu..Gjorde lite innan och då klarade den en stund i 222 men det var för varmt. Min ordinarie CPU fläkt är paj.
Hur högt kan du köra den som den är nu då för att få den stabil i prime 95 ?
February 3, 2003
Death On Wings wrote: [quote=LorD_Kvadd][quote=Death On Wings]Jag är väldigt intreserad om du fått upp den i de hastigheter stabilt. Och eftersom PM verkade va enda lösningen för att du skulle svara så fick jag göra det.
Mjaa kan förstå det...Man kan ju inte lita på folk mer 🙁
Kan säga att stabilt och stabilt är det inte. Men i 240 fsb kan jag iaf köra Sisoft CPU testen och CPU Mark 99. Dock skulle jag aldrig tro att den är PRIME stabil. Det är för varmt för att testa nu..Gjorde lite innan och då klarade den en stund i 222 men det var för varmt. Min ordinarie CPU fläkt är paj.
Hur högt kan du köra den som den är nu då för att få den stabil i prime 95 ?
Ingen aning...jag brukar aldrig köra Prime95. Gjorde det nu för att kolla om den var det i 222 men det var den inte =/ funkar perfekt i windows och i spel i vanliga fall så jag anser den stabil 🙂 Får kolla någon dag...När tid och ork kommer 😛
1 Guest(s)