March 10, 2003
vad menar du med asbra kylning? asbra kylning för mig är typ prometeia och jag tror de andra tror att du menar det oxå. men om du menar luft så skulle jag inte dra på mer än 1.65 - 1.7v på prollen. jag kommer till 2630mhz med 1.65vcore.. har du luftkylning så är det väll nånstans runt 2,6Ghz du kommer klara(om inte mobo hindrar) om du inte är en våglig typ som vågar drassa på med volten
October 2, 2004
Testa dig fram är det bästa sättet.
Prestandamätningsprogram:
http://213.134.120.74/showthre.....?p=4#post4
November 24, 2003
December 9, 2003
wrote: FraekY[MaTT]]hmmm jag tror inte du kommer mer än 2 mhz i OC hampa :)R
c ya some time :pidu:
*edit du har ju ingen 64a :bok:
LOL !
Matte o du har inget av detta 1*200 Maxtor 8mb, Kylning: Pump: 1048, Cpu: RBX, Chipset: maze 4, Gpu: s370 kylare (stock with 733), Radator: Black Ice Xetrme 2 som det står i din singnatur 😛 så edita dig själv istället 😀
November 24, 2003
December 9, 2003
wrote: FraekY[MaTT]]hahahah när just det när va det senast du va i skara o häsla på mig då :D:D:D hahahaha
Spelar väll ingen roll du säger ju själv över MSN att det är på väg ( i Stockholm o kommer närmaste dagarna ) o att du har betalt det med VISA kort men tekniskt sett så har du inte det du skrivit i din singatur 😛
Så du får nog edita dig själv iaf 😉
November 24, 2003
December 9, 2003
wrote: FraekY[MaTT]]jag kan skriva "under construktion" om det stör dig så 😀 men det ja menade var ju att hampa har ju inte ens beställt betalat eller funderat på att skaffa 64a så det är viss skillnad och jo jag har allt utom blocken cpu och den Hddn
Vad vet du om det ? Han lurar på o köpa 64:a system men de vet inte du något om så du ska nog ta o knipa nu Matte 😉
Han ska köpa nytt system förmodligen 64:a system !
Så han har funderat på det !
btw nu erkänner du ju själv att du inte har hdd´n , cpu , blocken som då ovan säger att du har !
November 24, 2003
btw nu erkänner du ju själv att du inte har hdd´n , cpu , blocken som då ovan säger att du har !
jag har alldrig sakt att jag har dessa grejjer i handen men dom är ju iaf betalda och kommer antingen i morron eller i övermorron men aja vill du vara löjlig så fine by me...
2 Guest(s)