December 23, 2000
On 2001-10-30 21:05, virran wrote:
Jag vet att ni är svartsjuka, men men, vad kan jag göra åt saken?Jo, jag har det, jag kan köpa en Vapochill åt alla, så blir alla nöjda
du kan få ett billigare och effektivare system genom 2x 172W peltier och vattenkylning...
både tysta och billigare...och framförallt coolare...
Ta en titt på min gamla kylning
[ Detta Inlägg ändrades av: Henrik aka [NH]ZeNNaN den 2001-11-01 06:36 ]
December 23, 2000
On 2001-10-30 21:10, virran wrote:
Varför hålla på som ni gör?Jag skriver en fråga, och sen ska ni hålla på att "diskriminera" för att jag vill ha en kall prolle.
Vad är det öfr fel på er, kan ni inte vara seriösa!!!!
[ Detta Inlägg ändrades av: virran den 2001-10-30 21:12 ]
ok...500 spänn så bygger jag ihop det åt dig
December 23, 2000
On 2001-10-30 21:19, virran wrote:
Jaha så det tror du inte att jag klarar själv???Du är ganska kaxig här Axell, men i skolan så håller du dig undan.
HOHOHOHOHOHO, det är väl inte så konstigt...
i Näsbypark finns det ju inte en enda idiot som fattar vad chipset är för något..
så om jag börjar tjöta om överkockning så ser ju alla ut som frågetecken...
December 23, 2000
On 2001-10-30 21:46, virran wrote:
Bra, ett bra svar!! Applåder.
Men köp en vapo då!!!
men jag kommer få bösigt mycket bättre temps och credits för min kylning än vad du får för att punga ut 3000kr extra för att någon annan gör jobbet (jobbet = tillverkaren asetek som redan byggt den)
April 1, 2001
Virran: Om du har en såpass stadig ekonomi, så tycker jag att du skall köpa dig en Asetek Vapochill. Det är grymt cool
(Jag själv hade nog gjort nåt i den stilen som Axzell säger, men det kostar ju också pengar.)
Till alla:
Ta det lite lungt i forumet, och säg inte en massa dumma saker till varandra. Så blir det mycket trevligare här
May 24, 2001
Om du vägrar lyssna på dom som säger att det inte är det bästa alternativet, varför frågar du överhuvudtaget?
Det är ganska tydligt att du bara vill skryta och inte bryr dig om vad andra säger.
Antigen har du äckligt rika föräldrar som köper vad som helst till dig, och då tycker jag lite synd om dig faktiskt, eftersom du aldrig kommer att lära dig att uppskatta pengar eftersom de alltid bara finns där. Det är en speciell känsla när man tjänar ihop pengar själv så man kan köpa den där grejer man ville ha (gäller absolut inte bara datorprylar).
Eller så sitter du bara och ljuger och då tycker jag ändå synd om dig av förståeliga skäl.
1 Guest(s)