October 24, 2001
HAr nu överklockat min CPU över 150Mhz XP1800@1690Mhz
Har ändå samma temp på cpun, kan det stämma. 39grader är ganska schysst annars
May 27, 2002
*Zeus* wrote: mm eller hur konstigt att min Intel slår amd xp2200+ i alla test jag kört då?? så snacka inte om du inte vet vad du snackar om. 😀 :bok: 8)
*SKRATT* Men du är ju bara för mycket!!! Läs vad jag skrev annars knip igen!!! 😡
Jag har en känsla att jag har sådär 100ggr mer kunskaper en du någonsin kommer att få!!! 😀 Det är nämligen mitt jobb "lillgrabben"!
Förresten om du vill hålla dig lite uppdaterad lite kolla Tomshardware...såg förresten att om man körde AMD XP +2800 och jämför med den snabbaste Intel CPUn så vann AMD några och Intel några...men helt övervägande är AMD bäst!!!! Sen får du ha din tolkning...men kom inte och tro att du har så grym dator när du kör en Intel P4 !!! 😀
// Swartz
July 18, 2001
Å hur f'n vet du det??? att du kan 100gggr mer än mig?? tvivlar jag väldigt mycket på bara för det är ditt jobb behöver det inte betyda att du kan mycket det finns många röttägg i databranschen som kallar sig både det ena å det andra men nått om datorer det kan dom inte mest glappar truten på dom.. lillgrabb jojo vet du hur gammal jag är?? gissar på att jag är en aning äldre än vad du är 🙂 så var inte för kaxig du.
sen skrecv jag inget om xp2800+ jag skrev 2200+ å inget annat. men this discussion is over. snackar inte med dönickar som tror dom är nåt mer än nån annan det visar bara deras inteligens ligger på typ fiskmås nivå. kram på dig sötnos :blink:
January 8, 2002
Det är lustigt hur nästan alla trådar ska fara iväg i flamewar om AMD vs Intel hela tiden...AMD gör snabba saker, Intel lite snabbare...vissa gillar Intel, vissa AMD...Vissa gillar chokladglass och vissa Vanilj....det är helt enkelt tycke och smak...skärpning pojkar och flickor...
June 29, 2002
Particle Man wrote: Det är lustigt hur nästan alla trådar ska fara iväg i flamewar om AMD vs Intel hela tiden...AMD gör snabba saker, Intel lite snabbare...vissa gillar Intel, vissa AMD...Vissa gillar chokladglass och vissa Vanilj....det är helt enkelt tycke och smak...skärpning pojkar och flickor...
men jag gillar jordgubbsglass
April 10, 2001
jompz wrote: [quote=Particle Man]Det är lustigt hur nästan alla trådar ska fara iväg i flamewar om AMD vs Intel hela tiden...AMD gör snabba saker, Intel lite snabbare...vissa gillar Intel, vissa AMD...Vissa gillar chokladglass och vissa Vanilj....det är helt enkelt tycke och smak...skärpning pojkar och flickor...
men jag gillar jordgubbsglass
Men Fan E Du DUM ELLER Det hajjar ju ALLA Att det skall VARA Hallonglass... JÄKLA nEEEWWBBIIEEE 🙂
Detta e alltså ett skämt..
May 27, 2002
Swartz wrote: [quote=*Zeus*]mm jag har klockat min 600mhz å ligger fortfarande på 34c idle med orginalfläkt 😀
Ja ja...och??? 😀
Alla vet ju att Intel suger om man jämför AMD och Intel i samma hastighet !!!! *LOL*
Jag tror Dino att din temp stämmer rätt bra!!!
// Swartz
*LOL* Stackars Zeus "den store" !!!
Du svarade utan att läsa min vän! Jag sa att AMD utklassar i samma klockfrekvens! 😀
Ett gott råd till dig...läs innan du svarar...hatar folk som svarar utan dom vet vad det handlar om! 👿
Du jämför tex. din Intel 2.6GHz med en AMD som går 1.8GHz...hmm låt mig se 800MHz skillnad fattar inte hur du kunde missa det??? Men klart matte kan du väl inte heller!!! 😀
Tror mer på att du är ett litet "röttägg", som du nämde i databranschen!!! 😀
// Swartz
April 10, 2001
Swartz wrote: [quote=Swartz][quote=*Zeus*]mm jag har klockat min 600mhz å ligger fortfarande på 34c idle med orginalfläkt 😀
Ja ja...och??? 😀
Alla vet ju att Intel suger om man jämför AMD och Intel i samma hastighet !!!! *LOL*
Jag tror Dino att din temp stämmer rätt bra!!!
// Swartz
*LOL* Stackars Zeus "den store" !!!
Du svarade utan att läsa min vän! Jag sa att AMD utklassar i samma klockfrekvens! 😀
Ett gott råd till dig...läs innan du svarar...hatar folk som svarar utan dom vet vad det handlar om! 👿
Du jämför tex. din Intel 2.6GHz med en AMD som går 1.8GHz...hmm låt mig se 800MHz skillnad fattar inte hur du kunde missa det??? Men klart matte kan du väl inte heller!!! 😀
Tror mer på att du är ett litet "röttägg", som du nämde i databranschen!!! 😀
// Swartz
Tror nu kanske att testosteronet börjar flyga hej villt i forumet här.
Men pojkar lugna sig lite. Om man läser *Zeus* inläg så jämför han inte en AMD i 1800 mot en intel som går i 2,6 utan han sade att i det test han läst så slår hans northwood 2,0 amd 2200+ i det flesta testen. och emellan hans Northwood och 2200+ är det inga 800Mhz, att då lägga sig på en nivå där man försöker ge sig på folk med glåpord och sarkasm när man inte själv har tort på fötterna får dig ju bara att verka onödigt mesig.
Och om vi går på *Zeus* första inlägg, så ville han bara påvisa att även han, med en 600Mhz överklockning fortfarande hadde en låg temp, Detta för att stödja Dinos tes om huruvida hans temp stämde eller ej.
Tråden började inte spåra ur, förens du gjorde dit första inlägg, Jag anser att du bör sansa dig lite i dina uttalanden, inte skrika och raljera hej vilt, ej heller försöka låta duktigare än andra, vilket jag vet att du inte är. Skall du ha kvar den inställningen så kanske det är läge att fundera över om du överhuvudtaget vill vara kvar i forumet. Lunar kanske är mer lämpat för dig.
July 18, 2001
hmhm äntligen nån som hajjade lite Tack svenne, jag blir så trött Dä ä ju fan så man baxnar. tråden ballade ju inte ur fråns nån nämner inga namn började snacka om att amd slår intel, när inte det var det tråden gällde ens, som sagt jag påvisade att min temp var den samma även fast jag hade klockat 600mhz inget annat, "tänkt skriva mer men skiter i det verkar inte hjälpa på små pojkar som inte är torra bakom öronen och måste hävda sig. I LOVE YOU ALL !!särkilt dig Swartz puss på dig. du är säkert en mogen duktig tekniker som slår allt å alla i det mesta, snälla får jag ta på dig?? tycker du är så cool . End of discussion!!!!
June 19, 2002
Varför varför varför måste varenda tråd till sist bli en intel vs amd tråd.. Det börjar bli rätt tröttsamt vid det här laget faktiskt.. Och de flesta borde veta vad de olika är bra på vid det här laget eftersom alla hela tiden gapar ut det mot varandra.. Lite ordning om jag får be!
May 27, 2002
[NH wrote: Noddan]Varför varför varför måste varenda tråd till sist bli en intel vs amd tråd.. Det börjar bli rätt tröttsamt vid det här laget faktiskt.. Och de flesta borde veta vad de olika är bra på vid det här laget eftersom alla hela tiden gapar ut det mot varandra.. Lite ordning om jag får be!
Jag håller med! Delvis mitt fel...sorry!
Jaha Noddan...har du några bilder på dina modds?
Har gjort en del modd själv...jag kan ju se om jag kan få ut några bilder!
Har lackerat om hela lådan efter jag fräst upp lite större hål till mina fläktar (kört upp hålet i fronten till att passa 120 fläkten för insug och likadant bak för utblås)...satt in en neonramp och funderar på fortfande hur jag ska göra med mitt windowkit...kanske har du några förslag om få se hur lådan ser ut!
1 Guest(s)