March 20, 2001
Relaxia wrote: Nu har jag köpt 10kg koppar, vilket kommer räcka till ungefär 12 block räknar jag med. Så om ni har önskemål på block så kanske jag kan tillverka...
Preliminärt pris för ett av de block med min ritning, (som jag inte är klar med): ca 150:-
Preliminärt pris för ett block med egen ritning, (jag måste skriva om den till maskin och så...): ca 250:- (enklare ritning = billigare 🙂 )Detta är på endast preliminära priser jag räknat ut med tanke på vad jag fått lägga ut hittills och kommer få lägga ut... Slutpris kommer nog inte bli högre iaf. Jag försöker inte göra en affär utav det hela, utan blir glad om jag inte går back.
PM:a om ni vill ha block från egen ritning...
Intresserad? Vore kul att veta.
använder dom inte cad/cam? Det är en ganska omordern skola om dom inte lär ut cad/cam.
November 5, 2002
Waco wrote: använder dom inte cad/cam? Det är en ganska omordern skola om dom inte lär ut cad/cam.
Jo asså jag får göra ritningen på datorn hos dem. Sen laddas det in därifrån till maskineriet. Det var ett tag sen jag gjorde det hela...
Skulle kanske kunna göra ritningen i rätt format här hemma, men då måste jag ha det programmet oxå... Vet ej vilket det är ännu bara...
March 20, 2001
Relaxia wrote: [quote=Waco]använder dom inte cad/cam? Det är en ganska omordern skola om dom inte lär ut cad/cam.
Jo asså jag får göra ritningen på datorn hos dem. Sen laddas det in därifrån till maskineriet. Det var ett tag sen jag gjorde det hela...
Skulle kanske kunna göra ritningen i rätt format här hemma, men då måste jag ha det programmet oxå... Vet ej vilket det är ännu bara...
Det brukar finnas program för att convertera till rätt format för cam från cad.
5 Guest(s)