March 6, 2001
On 2002-01-03 21:39, stinger wrote:
Går det inte att titta i loggarna från vilken ip-address som skickade in fakeresultatet?
Jag vet inte hur det är med loggarna för fakeade resultat men en rensning kommer snarast. Jag ska bara få tillbaka lösen osv för att komma in på det. Har blivit av med de innan.
Tekniknörd som gillar att träna.
Nu var det rensat. I alla fall på förstasidan. Det är knepigt att gå igenom alla resultat och även för att ta bort de rätta om samma person har fler inskickade resultat.
Ser lite bättre ut nu faktiskt. Ska försöka hålla regelbunden koll på listan men ser ni något så kan ni gärna meddela mig på ICQ eller mail.
[ Detta Inlägg ändrades av: Anton aka [NH]Woxxman den 2002-01-04 00:28 ]
Tekniknörd som gillar att träna.
September 24, 2001
Denna fråga har kommit upp tidigare, jag önskar att jag kunde hjälpa till, men det är det här med uppdelningen i tävlingen.
Jag vet att det kan vara jobbigt att sitta och sortera men det blir MYCKET roligare att gämföra och så!
Sortera upp tävlingen i olika grafik och processorgrupper eller något liknande.
February 13, 2001
Säger de samma de känns så fel. TEX en kompis till mig tjänar 30 000 Mer än mig å har en super maskin å jag har en mycket billigare maskin men endå så är min mer klockad i % än vad hans är för han inte kan lika mycket som mig och är inte lika bra på att klocka! De finns många som är bra på datorer å är duktiga på att klocka men har inte pengar till att komma längre 🙁
2 Guest(s)