November 25, 2002
November 25, 2002
warzo wrote: [quote=Allmoge-conny]Duron????????
ÖÖh, vad har processorn med minnets busshastighet att göra?? Eller menar du att det är däför jag inte når mera som 2gigas bandbredd på minnena pga min XP1700 processor.. fast det är PC-2700 minnen och moderkortet är Epox 8k5a3+!?!
Kan inte minnas att jag har skrivit något om XP1700
October 10, 2002
Allmoge-conny wrote: [quote=warzo][quote=Allmoge-conny]Duron????????
ÖÖh, vad har processorn med minnets busshastighet att göra?? Eller menar du att det är däför jag inte når mera som 2gigas bandbredd på minnena pga min XP1700 processor.. fast det är PC-2700 minnen och moderkortet är Epox 8k5a3+!?!
Kan int minnas att jag heller skulle ha skrivit att du skrev! Pointen va som den att om du menar att duron processorn slöar ner minnet så borde ju vilken processor som hälst "söla" ner minnet!?!?!
November 25, 2002
warzo wrote: [quote=Allmoge-conny][quote=warzo][quote=Allmoge-conny]Duron????????
Kan int minnas att jag heller skulle ha skrivit att du skrev! Pointen va som den att om du menar att duron processorn slöar ner minnet så borde ju vilken processor som hälst "söla" ner minnet!?!?!
Varför tror du att skulle vara så
November 25, 2002
warzo wrote: [quote=Allmoge-conny] Varför tror du att skulle vara så
Jag tänkte bara när du skrev "duron???" i första inlägget! Kanske du inte hade nån direkt mening med det?!? Kanske jag missförstått någo!
Allt jag skrev om Duron håller jag fast vid.
Man kan interäkna med att ha lika bra minnes prestanda med Duron som XP.
En annan sak som jag tänkte på av det du skrev.
Det spelar ingen roll vilket minne man har (PC2100, PC2700, PC3200) så länge man kör minnet i 133 ddr så har man ingen större nytta av det.
1 Guest(s)