July 9, 2002
Hej!
Jag undrar om jag har för klent nätaggregat för när jag klockar så startar datorn om, när man precis har kommit in i windows
Har ett silent 300w Q-tec, i fall om det är för klent har ni något bra nätaggregat att rekommendra som är bra och även ett tyst nätagg.
Tacksam för svar
July 9, 2002
twinsen wrote: 1.7 ghz kanske är för mycket för din processor. Testa lägre klockning och se om det funkar.
lägre klockning funkar det bra har kört 10.5*159
körde 12.5*139 i 1.85v och då startar den om när man precis kommer in i windows men när jag höjer till 1.875 då startar inte datorn ska det vara så?
February 21, 2003
nja, jag skulle tro att det är din processor som inte klarar av det, men om du har nån kompis som har ett kraftigare nätagg så kan du ju testa med det och se om det gåt bättre, kanske lite onödigt att köpa ett utan att du kan klocka mer. Men som sagt så tror jag att det är din processor som är flaskhalsen i den vevan.
July 9, 2002
twinsen wrote: nja, jag skulle tro att det är din processor som inte klarar av det, men om du har nån kompis som har ett kraftigare nätagg så kan du ju testa med det och se om det gåt bättre, kanske lite onödigt att köpa ett utan att du kan klocka mer. Men som sagt så tror jag att det är din processor som är flaskhalsen i den vevan.
Okej, tack för hjälpen
July 9, 2002
vacco wrote: Enligt vad jag har läst på SweC formuet så är Q-tec nätaggen skräp, så om du lånar en polares nätagg å ser att det är det som är fel. Köp inte Q-tec. Antec TruePower-serien har fått ett rykte som ett bra å stabilt nätagg.
vet du om Antec TruePower nätaggregaten är tysta?
1 Guest(s)