November 24, 2002
Smirnoff wrote: Du är tvungen att flasha din bios.
Jag vill också OC mitt 9700np, men tyvärr så vågar jag inte..
Om man flashar det fel då är det allvarligt...
Men kan man inte ta reda på vikken bios man ska ta då, så är de väl inga risker? För ja ladda hem ett flash program, men man kan bara styra de genom dos, och ja kommer inte in i dos.
Man kunde skriva så här atiflash, så skulle programet ta reda på Exakt dem bios som fungerar till just mitt kort!!!
Men dock, hur kommer ja in i dos?? 😕
February 11, 2002
Bullfr0g wrote: [quote=Smirnoff]Du är tvungen att flasha din bios.
Men kan man inte ta reda på vikken bios man ska ta då, så är de väl inga risker? För ja ladda hem ett flash program, men man kan bara styra de genom dos, och ja kommer inte in i dos.
Man kunde skriva så här atiflash, så skulle programet ta reda på Exakt dem bios som fungerar till just mitt kort!!!
Om strömen t ex råkar gå när du flashar så har du ett kort som inte funkar
November 24, 2002
CyriQ wrote: [quote=Bullfr0g][quote=Smirnoff]Du är tvungen att flasha din bios.
Om strömen t ex råkar gå när du flashar så har du ett kort som inte funkar
De kan inte vara så stor chans att strömen går !!!!
July 18, 2003
SammyBoy wrote: Mitt var av en anledning redan flashat från fabriken när jag köpte det (9700) från Pcbutiken någon gång tidigt i våras... så jag är bara glad!
Det kan jag förstå!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
1 Guest(s)