August 11, 2001
Tjena.. jag har en bärbar dator från Best.. ni som har såna vet att de är SÄMST!
hursomhelst så är det en P3 500@600 Mhz
men idioterna på Best tänkte inte att man behöver bra kylningssystem när man överklockar som de har gjort och efter 1 år klarar jag inte av det här längre.. att fläkten tjuter och datorn trögas ner som ett hor... jag har ingen som helst erfarenhet med klockning så jag behöver nog all hjälp ni har att erbjuda..
så hjälp mig.. hur sjutton får ner min processor hastighet till 500 igen?
December 23, 2000
On 2001-11-17 15:23, Proximus wrote:
Tjena.. jag har en bärbar dator från Best.. ni som har såna vet att de är SÄMST!hursomhelst så är det en P3 500@600 Mhz
men idioterna på Best tänkte inte att man behöver bra kylningssystem när man överklockar som de har gjort och efter 1 år klarar jag inte av det här längre.. att fläkten tjuter och datorn trögas ner som ett hor... jag har ingen som helst erfarenhet med klockning så jag behöver nog all hjälp ni har att erbjuda..
så hjälp mig.. hur sjutton får ner min processor hastighet till 500 igen?
Om du är riktigt påhittit och teknisk så borde du nog kunna modda in en Super Slot Cooler
eller så lämnar du tebax datorn!
för man får ju inte sälja datorer under namnet 600Mhz om de är överklockade och är 500Mhz standard!
1 Guest(s)