September 4, 2002
Snart så är jag less på garantitiden på min dator så jag hade tänkt att börja med att klocka mitt sketna GF4 MX440 "lite". Hade tänkt att sätta dit kylflänsar på minnena och köpa till en fläkt eftersom det i nuvarande skick inte sitter en sån på. Vet nån förresen vart man kan hitta bra fläktar och minneskylflänsar? Hittils har jag bara provat lite smått att klocka kanske 30 MHz på minnena och coren, men vad jag skulle vilja få reda på är vad ni har lyckats dra upp era MX440 kort till. Min 3DMark01 score är förresten ca 6000 poäng klockat 30 MHz på core och minne.
March 18, 2003
November 7, 2002
Beex wrote: Snart så är jag less på garantitiden på min dator så jag hade tänkt att börja med att klocka mitt sketna GF4 MX440 "lite". Hade tänkt att sätta dit kylflänsar på minnena och köpa till en fläkt eftersom det i nuvarande skick inte sitter en sån på. Vet nån förresen vart man kan hitta bra fläktar och minneskylflänsar? Hittils har jag bara provat lite smått att klocka kanske 30 MHz på minnena och coren, men vad jag skulle vilja få reda på är vad ni har lyckats dra upp era MX440 kort till. Min 3DMark01 score är förresten ca 6000 poäng klockat 30 MHz på core och minne.
Vad har du för mer grejer jag har också ett sånt kort o kommer bara upp i 4888 poäng med grafikkortet klockat till 302/406 och en athlon XP 1800+ @ 1955mhz (på orginal vcore :D) och ett Asrock K7S8X.
1 Guest(s)