November 5, 2002
Munken wrote: Fan Relaxia, du kan ju inte bara byta avata hur som helst, nu känner man inte igen dig ju!
Ifs kanske inte jag ska säga ngt men endå.
Sorry, Ska ändra tillbaks. 🙂
En lite uppfräshad bara. 🙂
Arne Anka wrote: Twinmos PC3200/winbond fixar att köras på cas2-2-2-5 så ställ om dom till det Hur mycket spänning har du gett till minnet vid fsb200
Jag vet inte exakt vad volten ligger på. Har inte rört den. Öka den lite kanske?
Men det har väl inget att göra med varför sirenen tjuter, eller? Trodde det var direkt kopplat till CPU-hastigheten. Är ju inte 100% haj på grejjerna ännu, men jag vill ju bli. 😀
Ingen som vet varför jag stannar på en multiprl på 6 när jag kör FSBn på 200MHz?
February 4, 2002
Relaxia wrote: [quote=Munken]Fan Relaxia, du kan ju inte bara byta avata hur som helst, nu känner man inte igen dig ju!
Arne Anka wrote: Twinmos PC3200/winbond fixar att köras på cas2-2-2-5 så ställ om dom till det Hur mycket spänning har du gett till minnet vid fsb200
Jag vet inte exakt vad volten ligger på. Har inte rört den. Öka den lite kanske?
Men det har väl inget att göra med varför sirenen tjuter, eller? Trodde det var direkt kopplat till CPU-hastigheten. Är ju inte 100% haj på grejjerna ännu, men jag vill ju bli. 😀
Ingen som vet varför jag stannar på en multiprl på 6 när jag kör FSBn på 200MHz?
Minnet fixar inte en fsb på 200 utan att du drar upp volten till minnet Så dra upp den till 2.77v funkar inte de så provar du 2.9v
November 5, 2002
Arne Anka wrote: [quote=Relaxia][quote=Munken]Fan Relaxia, du kan ju inte bara byta avata hur som helst, nu känner man inte igen dig ju!
Minnet fixar inte en fsb på 200 utan att du drar upp volten till minnet Så dra upp den till 2.77v funkar inte de så provar du 2.9v
Och minnena blir inte direkt massor varmare om jag har uppfattat rätt av tidigare inlägg från dig Arne?
Säg att sirenen förvinner vid höjning av volten till minnet. Kan jag då höja multipeln till...? Ska jag passa på o höja volten till CPUn oxå?
Jag har ju inte den bästa kylningen, så jag vill inte dra på för mycket.
1 Guest(s)