March 10, 2003
Och det du köper på macken är garanterat fritt från allehanda föroreningar. Hade destilerat (batterivatten) i min vattenkylning i över ett år.
Blev aldrig något konstigt med det.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
November 9, 2003
Mind wrote: jag har typ 15-20 liter och det läcker några dl i månaden, dest vatten blir för dyrt.
hur mkt får man ur en torktumlare då ?
är inte det fullt av navelludd oxå ?
På våran torktumlare så samlas vattnet upp i en uttagbar tank och luddet kommer i ett filter.
November 18, 2003
chrippaz wrote: [quote=Mind]jag har typ 15-20 liter och det läcker några dl i månaden, dest vatten blir för dyrt.
Kanske smidagare att fixa problemet som gör att det läcker.
tycker ja också, hur kan de läcka några dl i månaden?? ja har fått för mi att vattenkylning itne läcker nått alls nästan
November 4, 2001
Snowman89 wrote: [quote=chrippaz][quote=Mind]jag har typ 15-20 liter och det läcker några dl i månaden, dest vatten blir för dyrt.
Kanske smidagare att fixa problemet som gör att det läcker.
tycker ja också, hur kan de läcka några dl i månaden?? ja har fått för mi att vattenkylning itne läcker nått alls nästan
Jag tror Mind har nån extra ghetto hemmabyggd kylning typ gjord på utvikta 33cl cola burkar 😀
Nej men seriöst, ifall du fixar så att det är tätt kommer det ju kyla bättre och så kan du ha destvatten i och slipper dina problem du drog upp.
Och vart är de, det läcker, rinner det runt vatten i datorn eller?
2 Guest(s)