April 8, 2001
du ska låsa upp din barton
February 12, 2003
Elysion wrote: http://www.elfa.se
du ska låsa upp din barton
Nice... Sen att de har en butik i Kungens Kurva gör inte saken sämre...
Nu ska duronens cache upp.
February 12, 2003
Kingsthrone wrote: Till min 1700+ :P:P:P
I elfa, vad heter produkten, någon som vet? Har sökt på en massa alternativ, men inte hittat någon silverpenna eller liknande. Är det nån pasta av nåt slag?
Förlåt!
Jag letade också, men jag hittade inget... Spring ner t. Kungens Kurva och fråga...:P
February 3, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=LorD_Kvadd]Fina saker 😀 men jag tror du kan låsa upp en barton..fast det skulle inte funka med Nforce 2 kort...Om jag inte minns fel..
När vi ändå snackar nForce2, så funkar inte multipliern att ändra på min fabriksupplåsta Duron...:(
Hrm har du testat att köra den i ett annat moderkort?? Verkar mega mystiskt
February 12, 2003
LorD_Kvadd wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=LorD_Kvadd]Fina saker 😀 men jag tror du kan låsa upp en barton..fast det skulle inte funka med Nforce 2 kort...Om jag inte minns fel..
När vi ändå snackar nForce2, så funkar inte multipliern att ändra på min fabriksupplåsta Duron...:(
Har inget annat mobo. Får väl prova med att rita på L1-bryggorna.
February 3, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=LorD_Kvadd][quote=AMD_RULEZ][quote=LorD_Kvadd]Fina saker 😀 men jag tror du kan låsa upp en barton..fast det skulle inte funka med Nforce 2 kort...Om jag inte minns fel..
Har inget annat mobo. Får väl prova med att rita på L1-bryggorna.
Jag kommer skratta om det är det 😛 haha tänk om det gamla penn tricket funkar 😛 haha låna den till en kompis då 🙂 annars. Eller har du bara intel polare? 😛
1 Guest(s)