March 20, 2001
Om jag skulle få välja så skulle jag inte köpa ett coolance. Jag tycker att deras grejjer verkar vara lite B. Men det är bra nybörjar grejjer tror jag. Men det blir dyrt när man inser att man vill ha andra grejjer och att dom man redan har inte passar med nått av det nya.
December 29, 2000
December 29, 2000
21 grader med en AMD 1700+.
Till saken är att det sitter ett par feta fläktar som ligger o blåser på mina hårddiskar med. Det gäller ju att få ut den varma luften i lådan.
Sedan pendlar tempen på blocket mellan 38- 40 grader.
Skall slänga in en radiator till när den vattenbaserade hårddisk kylningen kommer.
/GRiDDE
December 29, 2000
December 28, 2001
November 9, 2002
det suger hårt...
jag hade en sådan innan... det kylarsystemet är dåligt kyler typ inget..
men med det nya jag tihe kyler fen så mycket bättre..
men jag är inte nöjd ska skaffa en vapochill då kyler det hehe - (minus) är det som gäller... men men valet är ju erat, om ni nu köper en sådan... så nu har jag sagt mitt
June 6, 2002
9tr0 wrote: det suger hårt...
jag hade en sådan innan... det kylarsystemet är dåligt kyler typ inget..
men med det nya jag tihe kyler fen så mycket bättre..
men jag är inte nöjd ska skaffa en vapochill då kyler det hehe - (minus) är det som gäller... men men valet är ju erat, om ni nu köper en sådan... så nu har jag sagt mitt
jag har ju köpt ett själv och jag har min cpu i 34 c ( 50 c luftkylt )och kan klocka cpu:n till en ca 2300 Ghz, vad är det då som är dåligt? Att jag inte kan klocka den till 2400Ghz eller att blocket suger?....
Jag bara undrar om jag sparat pengar på att köpa lösa prylar, (bespara mig syrliga kommentarer förstå att jag skriver detta 02.15 lördag kväll 😀 tjoohoo)
1 Guest(s)