November 4, 2001
bara att sätta dit en kylis men se till att ha en isolerad bas så det inte blir kortis, ingen optimal värmeöverföringsförmåga kanske men bättre än inget.
har H2O kylt graffe och då är "hotspotten" inte många grader över den övriga pcbn.
Men kör man luft så varför inte bara sätta dit en till kylis med tex värmeledande tejp eller varför inte bara ett mycket tunnt papper om man väljer att skruva fast den.
November 4, 2001
Ääh chansade att köpa arctic cooling men den passade inte. För små skruvhål på mitt grafikkort plus att skruvhålen satt på fel ställe för att passa med arctic cooling. Aja back to basic. Vilken kylare passar ett MSI Geforce 4 ti4600? Zalmans passiva?
Nån annan bra som inte låter så mycket? Såg den där ThermalTake på gtek, men den verkar typ lika dålig som den jag har, plus högljudd....
Any idea's?
//chrippaz
August 16, 2002
chrippaz wrote: Ääh chansade att köpa arctic cooling men den passade inte. För små skruvhål på mitt grafikkort plus att skruvhålen satt på fel ställe för att passa med arctic cooling. Aja back to basic. Vilken kylare passar ett MSI Geforce 4 ti4600? Zalmans passiva?
Nån annan bra som inte låter så mycket? Såg den där ThermalTake på gtek, men den verkar typ lika dålig som den jag har, plus högljudd....
Any idea's?
//chrippaz
zalmans passiva passar alla kort som har skruvhål... eller nästan iaf..
2 Guest(s)