September 20, 2002
December 31, 2001
Spinnjonte wrote: Jag monterade en fläns på den igår med hjälp av zalmans värmeledande lim, dock så tror jag den sitter där för all framtid nu, verkade sitta fast bra då det hade härdat.
Det sitter ordentligt kan jag låva dig, om du ska ha bort dem får du vara väldigt försiktig.
March 14, 2004
Death On Wings wrote: [quote=Spinnjonte]Jag monterade en fläns på den igår med hjälp av zalmans värmeledande lim, dock så tror jag den sitter där för all framtid nu, verkade sitta fast bra då det hade härdat.
Det sitter ordentligt kan jag låva dig, om du ska ha bort dem får du vara väldigt försiktig.
Jag drog som fan så fick jag bort min förra SB kylare som satt fast med silverepoxy. Det syntes inte att det har suttit något där - allt lim satt på flänsen.
July 3, 2003
antar att de går, så mycke kraft ska inte behövas iaf tror jag... använd så lite som möjligt helt enkelt.... 😉 själv snodde jag bara flänsen som satt på NB på ett KT400 chip och så voila, där fanns klistrig tejp under, tog bort plast-skruvarna och sen satte på flänsen, fungerar perfekt.... man känner att flänsen blir varmare, men den blir ju inte het längre som när den var okyld! 😀 😉
1 Guest(s)