November 28, 2001
February 18, 2002
April 22, 2001
Jag har för mig att i sladden som går till musen ifrån ps2 år är det fyra sladdar. Tror att blå var plus och vit minus, om det nu är samma på alla möss....
Jag har monterat en fläkt och två dioder i min "vanliga" Microsoftmus, trångt och fint.
Om det inte skulle vara blå och vit så är det bara att testa lite, kortslöt datorn två gånger men den funkar finfint:)
[ Detta Inlägg ändrades av: ponkrez den 2002-02-19 10:26 ]
October 26, 2001
Jag har testat med avknippsade kablar i datorn för att se vilken som är el och så fan heller att mitt mobbo har brännts.
testade com, modem, ps/2 och usb.
Inga problem alls.
Eftersom jag inte har en sådan där mätare så gör jag på detta viset men ni får väl göra som ni vill.
Funkar as bra för mig.
February 18, 2002
tja ibland går det ,ibland så bränner man något chip på moderkortet om man kortsluter på fel ställe- har man pengar kan man ju ta mera risker -finns inga garantier när du kopplar utan att mäta.
Det lär man sig när man är lite mera erfaren.
/rickard
[ Detta Inlägg ändrades av: richieboy den 2002-02-19 13:29 ]
October 26, 2001
Jag har inte direkt pengar men jag kan inte ta reda på om det funkar eller inte på något annat sätt.
Och så länge man inte överbelastar och följer guider så bör det ju inte hända något.
Men det är väl så att nya saker är kännsligare än äldre.
Mitt mobbo är med andra ord ganska bra om det är så att jag kan testa utan att det händer något.
2 Guest(s)