February 24, 2005
tja nån som har en susning varför min processor blir 60 grader varm bara för jag kör ut2004 sen startar datorn om sig kan det vara min fläckt som inte kyler tillräckligt eller det e den fläckten jag fick till . har nån något tips på billig men asbra fläckt till amd64 3200+
p.s datorn e inte klockad
tack på förhand
March 11, 2003
duffy wrote: tja nån som har en susning varför min processor blir 60 grader varm bara för jag kör ut2004 sen startar datorn om sig kan det vara min fläckt som inte kyler tillräckligt eller det e den fläckten jag fick till . har nån något tips på billig men asbra fläckt till amd64 3200+
p.s datorn e inte klockad
tack på förhand
Den skall inte bli så varm om den inte är felmonterad eller fläkten är kass.
Gör rent den från damm och gammal kylpasta, och sätt dit den ordentligt med ny fräsh Arctic Cheramic.
March 2, 2005
Jag har samma problem, min data startade om sig och sånt shit så jag skruvade bort min sidodörr på chassit så de e lugnt nu Jag trodde det var nätaggregatet/nätdelen som inte klarade av det.. Men du har ju precis samma problem så de borde vara som mitt då.. Själv ska ja köpa nytt chassi med fler platser för chassifläktar.. de rekomnderar jag dig starkt att också göra!!!
1 Guest(s)