April 23, 2003
Har suttit och surfat lite och hittat lite fina bilder på folk som inte är kloka
Hoppas ni tycker om dom.
August 11, 2002
Hihi tur att man inte har så mycket fritid över 🙂
Har själv en bild men det var när temp mätaren blev konstig, men det vore underbart, bilden (luftkylt )
April 23, 2003
coalan wrote: Hihi tur att man inte har så mycket fritid över 🙂
Har själv en bild men det var när temp mätaren blev konstig, men det vore underbart, bilden (luftkylt )
Hehe det skulle inte sitta helt fel o ha!
February 12, 2003
Guufi wrote: [quote=x-per]Jaha och vem var det som inte trodde på mig när jag sa att jag fick upp min i 4.6 ghz? Något överbevisad kanske?
Sen är det ju skillnad på att "säga" att man klockat till en viss hastighet och på att "bevisa" att man gjort det 🙂
Sen är det så att det är svårt att bevisa när den är upptagen i princip jämt!
July 3, 2003
x-per wrote: [quote=Guufi][quote=x-per]Jaha och vem var det som inte trodde på mig när jag sa att jag fick upp min i 4.6 ghz? Något överbevisad kanske?
Sen är det ju skillnad på att "säga" att man klockat till en viss hastighet och på att "bevisa" att man gjort det 🙂
Sen är det så att det är svårt att bevisa när den är upptagen i princip jämt!
Jag säger inte att jag inte tror på dig men det tar inte lång tid att ta en print screen 😛
February 8, 2003
February 12, 2003
OnkelSvenne wrote: hehe näe så jaefla upptagen kan den inte vara för du har ju t.ex. tid att skriva här på forumet å det tar med största sannorlikhet längre tid änn att ta en skärm dump!
Om du kollar i min sign så kanske du ser att det finns 2 datorer där!
Gissa vilken jag sitter på! Precis......alla forumsinlägg skriver jag på 733:an
December 18, 2002
iaf så muppade CPU-Z ur lite där 😉
nån "goo" bugg! 😮
EDIT: varför den visas som en 1900+ är för att jag har fifflat in en koppar tråd i socketen så att jag kunde sänka multipeln 🙂
hade en riktigt käässss moddad kylning på prollen så ville inte att skiten skulle brinna opp :bgrin:
1 Guest(s)