February 20, 2002
Jag plockade bort min fläns på min duron 1,0 ghz.. Jag hade 2 syften.. Dels att låsa upp den, dels checka min kylpasta så den va ok. (Har lämnat tebax t affärn osv) Aja hur som helst så skulle jag då låsa upp den. SÅ jag tänke sammanbinda l1 bryggorna me lite blyerts. På alla bilder jag sett har det sett ut ungefär såhär: > L1 .|||| < efter det att man låst upp den. Min ser lika dan ut men där "punken" e, har jag en likadan brygga som de andra fyra till höger. Det ser altså ut som om jag har 5 bryggor. Jag valde att sammansluta de 4 längst till höger å skippa den vänstra. Nu går det inte att klocka procesorn mer än till ungefäär 1030 mhz mha fsbn, och klockar jag med multipeln händer inget.. Vad e galet?
February 20, 2002
Hum, men d där svarade väl inte på min fråga..? Jag har redan kollat lite guider å så, men jag fattar inte ändå.. Tycker jag har gjort som de sagt.. Men jag har ju den där extra avlasrade bindningen. Den skippade jag ju att rita blyerts mellan.. Lr står förklaringen nånstans i den där guiden..? Lusläste inte Såg ut som alla andra guider..?
1 Guest(s)