March 11, 2003
En sån här skall genast handlas in. Fasen vad bekvämt. Men tyvärr innebär det ju nytt moderkort också....
November 18, 2003
denstore wrote: En sån här skall genast handlas in. Fasen vad bekvämt. Men tyvärr innebär det ju nytt moderkort också....
vart kan man köpa dom?
de passar nf7 r2.0 då måste de v'l passa nf7-s?
March 11, 2003
Snowman89 wrote: [quote=denstore]En sån här skall genast handlas in. Fasen vad bekvämt. Men tyvärr innebär det ju nytt moderkort också....
http://www.ocztechnology.com/products/accessories/OCZ_DDR_Booster_Diagnostic_Device
vart kan man köpa dom?
Problemet är ju att den skall sitta i tredje slotten på NF7-korten. Då lär det bli svårt med dual-channel.....
November 18, 2003
denstore wrote: [quote=Snowman89][quote=denstore]En sån här skall genast handlas in. Fasen vad bekvämt. Men tyvärr innebär det ju nytt moderkort också....
http://www.ocztechnology.com/products/accessories/OCZ_DDR_Booster_Diagnostic_Device
vart kan man köpa dom?
Problemet är ju att den skall sitta i tredje slotten på NF7-korten. Då lär det bli svårt med dual-channel.....
iof men vart kan man köpa dom?
ja har inte hittat odm i sverige än
July 22, 2003
Snowman89 wrote: [quote=denstore][quote=Snowman89][quote=denstore]En sån här skall genast handlas in. Fasen vad bekvämt. Men tyvärr innebär det ju nytt moderkort också....
vart kan man köpa dom?
Kolla på techswedens forum under oc.se. Där står det att dom antagligen inte kommer komma till sverige eftersom det är nåt problem med återfrsäljaren i sverige....
November 18, 2003
smurfen- wrote: [quote=Snowman89][quote=denstore][quote=Snowman89][quote=denstore]En sån här skall genast handlas in. Fasen vad bekvämt. Men tyvärr innebär det ju nytt moderkort också....
vart kan man köpa dom?
Kolla på techswedens forum under oc.se. Där står det att dom antagligen inte kommer komma till sverige eftersom det är nåt problem med återfrsäljaren i sverige....
mmm ja vet de men eftersom denstore sa att han skulle köpa en sådan så ja undradew om han hade sett den i sverige
March 11, 2003
Snowman89 wrote: [quote=smurfen-][quote=Snowman89][quote=denstore][quote=Snowman89][quote=denstore]En sån här skall genast handlas in. Fasen vad bekvämt. Men tyvärr innebär det ju nytt moderkort också....
vart kan man köpa dom?
mmm ja vet de men eftersom denstore sa att han skulle köpa en sådan så ja undradew om han hade sett den i sverige
Den kommer att beställas från staterna.
November 18, 2003
denstore wrote: [quote=Snowman89][quote=smurfen-][quote=Snowman89][quote=denstore][quote=Snowman89][quote=denstore]En sån här skall genast handlas in. Fasen vad bekvämt. Men tyvärr innebär det ju nytt moderkort också....
vart kan man köpa dom?
:arg:
November 18, 2003
denstore wrote: [quote=Snowman89][quote=denstore]
Varför så arg? Om jag beställer det, så kan ju andra vara med på beställningen? Så kan vi kanske få ner frakt och liknande.
meningen med smiley va att den skulle vara en sur min för att den inte fanns i sverige 🙂 vart ska du beställa ifrån?
March 11, 2003
Snowman89 wrote: [quote=denstore][quote=Snowman89][quote=denstore]
Varför så arg? Om jag beställer det, så kan ju andra vara med på beställningen? Så kan vi kanske få ner frakt och liknande.
meningen med smiley va att den skulle vara en sur min för att den inte fanns i sverige 🙂 vart ska du beställa ifrån?
Vet inte. Den har ju knappt kommit ut ännu. Men in i förrådet ska den....;)
September 19, 2002
denstore wrote: [quote=Snowman89][quote=denstore][quote=Snowman89][quote=denstore]
Vet inte. Den har ju knappt kommit ut ännu. Men in i förrådet ska den....;)
Hör av dig när du ska köpa, för jag ska ha minst en.
EDIT: Anledningen att den inte kommer till sverige är att Rotakorn, som är svensk leveratör för OCZ, inte vill ta hem den helt enkelt. Och de har ensamrätt i sverige på OCZ har jag för mig, så de grejer från OCZ som säljs kommer i någon mån från dem. De vägrade t&m ta hem 1st på beställning åt mig, även om jag sa att jag betalar frakten osv osv och att jag vet vad jag pysslar med. Sedan dess blev jag lite sne på att beställa grejer från dem. 👿
January 4, 2003
[ToMaHaWk wrote: ]
Hör av dig när du ska köpa, för jag ska ha minst en.
EDIT: Anledningen att den inte kommer till sverige är att Rotakorn, som är svensk leveratör för OCZ, inte vill ta hem den helt enkelt. Och de har ensamrätt i sverige på OCZ har jag för mig, så de grejer från OCZ som säljs kommer i någon mån från dem. De vägrade t&m ta hem 1st på beställning åt mig, även om jag sa att jag betalar frakten osv osv och att jag vet vad jag pysslar med. Sedan dess blev jag lite sne på att beställa grejer från dem. 👿
vad jag hört/läst..så ska leverantören i Sverige blivit uppköpta/gått i konkurs..och detta har då inte skrivits in i nått register så just nu finns det ingen leverantör i Sverige mer....och affärerna kan inte beställa själva från ocz eftersom den förra leverantören e kvar i registret/listorna.
vet inte heller om det blir en ny leverantör i Sverige eller dem får beställa själva från ocz alternativt ha en leverantör i ett annat land typ danmark...
detta är då bara såkallade "rykten" 😕
EDIT: jo och dem har/hade ensamrätt också
2 Guest(s)