January 28, 2003
tycker då inte att en POST-screen säger ett dyft..
lär ju kunna komma uppåt 4Ghz i posten, dock inte en chans i helvetet att jag hade klarat nåt stabilt då...
sen en sak: jag TROR där är folk som klockat sina GF DDR högre än dig, men ingen som satt ett högre klockat i en snabbare dator än din, så världsrekordet i 3dmark01 med GF ddr har du, men antagligen inte världsrekordet i högsta OC..
March 14, 2001
MrWeizel wrote: tycker då inte att en POST-screen säger ett dyft..
lär ju kunna komma uppåt 4Ghz i posten, dock inte en chans i helvetet att jag hade klarat nåt stabilt då...
sen en sak: jag TROR där är folk som klockat sina GF DDR högre än dig, men ingen som satt ett högre klockat i en snabbare dator än din, så världsrekordet i 3dmark01 med GF ddr har du, men antagligen inte världsrekordet i högsta OC..
Håller med helt å hållet.. Ingen vitts med å bara ha "post stabilt"...
visst kanske kul å se men säger ju som sagt inte ett dugg...
De e ju som min TB ex kan ja posta i lite mer än 1900mhz men endast starta windows i 1759mhz.. skiljer sig ganska mycke där...
men men kanske e den nya trenden... 😛
December 7, 2001
MrWeizel wrote: tycker då inte att en POST-screen säger ett dyft..
lär ju kunna komma uppåt 4Ghz i posten, dock inte en chans i helvetet att jag hade klarat nåt stabilt då... prova
sen en sak: jag TROR där är folk som klockat sina GF DDR högre än dig, men ingen som satt ett högre klockat i en snabbare dator än din, så världsrekordet i 3dmark01 med GF ddr har du, men antagligen inte världsrekordet i högsta OC.. notera att nuvarande 2:an kör en p4 @ 4 ghz :bgrin: och kör kompressorkylt :bgrin:
totaly knäckt
1 Guest(s)