October 21, 2004
Arne Anka wrote: Tanka ner Aida32 http://www.webattack.com/get/a.....da32.shtml
Det står under bildskärm /gpu vilket kort du har
"File not found" :cy: ..... :bok: .... :eye: alltså det funka inte.
October 21, 2004
Snorch wrote: Kolla på bilden ovan jag postade och skriv de jag sa så ska du se att de går bra att hitta en voltmodsguide utan att veta tillverkare på kortet..
okej tittar det nu brb :bok:
EDIT: Ni får uräkta men jag kunde inte se det såhär på fri hand och jag är alldeles för trött för att ta bort kortet nu..kommer vi inte fram med nått idag så ska jag göra det imorrn. :eye:
February 4, 2002
Blymzten wrote: [quote=Arne Anka]Tanka ner Aida32 http://www.webattack.com/get/aida32.shtml
Det står under bildskärm /gpu vilket kort du har
"File not found" :cy: ..... :bok: .... :eye: alltså det funka inte.
March 14, 2001
Blymzten wrote: hahaha ni får ursäkta men det står faktist bara Nvidia Geforce 4 Ti 4200 :eye:
Är du verkligen säker på att det står så på krestarna jag visade på bilden? skulle inte tro det jag e..
Hä är en bild på endast krestsen..
October 21, 2004
Snorch wrote: [quote=Blymzten]hahaha ni får ursäkta men det står faktist bara Nvidia Geforce 4 Ti 4200 :eye:
Är du verkligen säker på att det står så på krestarna jag visade på bilden? skulle inte tro det jag e..
Oj, nej nej inte på kretsarna
men programet som anka gav mig där sstod det bara Nvidia Geforce 4 Ti 4200.
Sen så sa jag att jag ikväll inte orkar plocka ut kortet för jag sitter redan och halv sover vid datorn, skulle säkert bara förstöra något...men jag ska titta det imorrn om jag inte har hunnit fixa detta :bok: :bgrin: .... :eye:
March 14, 2001
Blymzten wrote: [quote=Snorch][quote=Blymzten]hahaha ni får ursäkta men det står faktist bara Nvidia Geforce 4 Ti 4200 :eye:
Sen så sa jag att jag ikväll inte orkar plocka ut kortet för jag sitter redan och halv sover vid datorn, skulle säkert bara förstöra något...men jag ska titta det imorrn om jag inte har hunnit fixa detta :bok: :bgrin: .... :eye:
Jaså på så vis..
October 21, 2004
Snorch wrote: [quote=Blymzten][quote=Snorch][quote=Blymzten]hahaha ni får ursäkta men det står faktist bara Nvidia Geforce 4 Ti 4200 :eye:
Jaså på så vis..
Men jag är välldigt glad att ni hjälper mig!
Tackar så mycket! :eye:
February 4, 2002
Blymzten wrote: [quote=Snorch][quote=Blymzten]hahaha ni får ursäkta men det står faktist bara Nvidia Geforce 4 Ti 4200 :eye:
Konstigt I min dator står det helt klart vem som tillverkat grafikkortet Det står Grafikkort nVIDIA GeForce3 Ti 200 (Asus AGP-V8200T2)
October 21, 2004
Arne Anka wrote: [quote=Blymzten][quote=Snorch][quote=Blymzten]hahaha ni får ursäkta men det står faktist bara Nvidia Geforce 4 Ti 4200 :eye:
Konstigt I min dator står det helt klart vem som tillverkat grafikkortet Det står Grafikkort nVIDIA GeForce3 Ti 200 (Asus AGP-V8200T2)
Ja men mitt kort kanske bara har Nvidia inget märke som köpt exemplar och pillat...precis som ATI vissa heter ju bara ATI.. :eye:
2 Guest(s)