March 6, 2004
Och det är såna här billiga minnen?: http://www.komplett.se/k/ki.as.....38;cks=PRL (det är twinmos-minnen, fast det står inte det hos komplett...)
November 18, 2003
Izomatic wrote: [quote=Xenomorphed]TwinMOS är inga överklockarvänliga minnen (det märks på pristet)
Ok, därför mina bh-5 gör 275 fsb 2-2-2-5.
:banghead:
du kan ju inte jämmföra vanliga standard minnen med bh-5, då kan ja säga fan va kassa minnen du har mina gör 270fsb 3.6v 1.5-2-2-4
February 12, 2003
Izomatic wrote: [quote=Xenomorphed]TwinMOS är inga överklockarvänliga minnen (det märks på pristet)
Fan att man bytte ut de...;)
Dina gamla Twinmos gör ju inte ens 400 mhz i 3-42-42-4242...
Men du får gärna kolla dina PM, du har något som ligger i inkorgen och väntar på dig.
December 27, 2003
Snowman89 wrote: [quote=Izomatic][quote=Xenomorphed]TwinMOS är inga överklockarvänliga minnen (det märks på pristet)
:banghead:
du kan ju inte jämmföra vanliga standard minnen med bh-5, då kan ja säga fan va kassa minnen du har mina gör 270fsb 3.6v 1.5-2-2-4
Och skillnaden mellan Cas2 och 1.5 finns knappt och 4 istället för 5 ger ingen skillnad så. Sedan skrev han att Twinmos inte gör överklockningsminnen den andra snubben o då citerade han den första o sa att hans BH-5 gick i 270. Han sa aldrig att dom var dåliga eller nått, bara att han hade fel.
I trust everyone, it's just the devil inside I don't trust
Overclockers.se
February 3, 2003
Hurvida dom är twinmos eller inte är ju skitsamma... Det är vilka chip dom har som spelar någon roll.
Twinmos är kända för att sälja billiga minnen och dom billiga minnena var innan utrustade med BH-5or så...
Dock låter det galet för en så liten klock :S Skaffa nytt moderkort och en ny cpu Casy. Min barton är till salu 😉
1 Guest(s)