March 10, 2003
December 6, 2002
December 6, 2002
May 14, 2001
December 6, 2002
oxygenial wrote: Skulle satsa på ASUS. Är så trött på Abits skit kvalitet!!!
Det finns en anledning varför ASUS är störst!
Har också hört talas om detta med Abits kvalite'. Handlaren som jag brukar köpa mina delar av har slutat att sälja Abit p.g.a. problem med korten + att det är problem med returer till återförsäljaren. Min handlare sa att han kunde få vänta flera veckor på ett kort som han skickat i retur och när kortet väl kom tillbaka funkade det ändå inte. Därför slutade han med Abit.
December 6, 2002
December 6, 2002
Coore wrote: Jag har då aldrig haft problem med något abit kort... är väldigt nöjd med dom jag har haft... har haft 3-4 st..
Givetvis behöver det inte vara problem med Abitkort. Jag har också haft ett och det var inga problem med det. Jag bara hänvisade till vad min handlare sa. Han hade haft väldiga problem när dom gick i sönder eller krånglade (vilket alla märken kan göra). Det är ju inte så roligt om mobot strular och man får vänta flera veckor på att få tillbaka det.
Men, who knows, han kanske köpte in på fel ställe.
December 6, 2002
Coore wrote: [quote=Kingsthrone]Är det verkligen så viktigt med moderkortsmodell. Jag köper det billigaste - bara det passar. 🙂 Kanske fel av mig - Ni får bestämma!
Är man inte intresserad av datorer på det sättet så är det helt rätt.
Håller med Coore helt och hållet. Funkar inte moderkortet bra så är inte världen rolig att leva i. Skulle t.o.m. vilja säga att mobot är den viktigaste delen i datorn. Dåligt moderkort=ostabil dator.
1 Guest(s)