October 9, 2001
May 23, 2001
Jag blir f*n inte klok på hur dina jumprar ser ut! Jag kan inte ge dig mer råd än vad jag redan gett, jumprar brukar ju se ut på ett visst sätt, men som du beskriver din jumper så vet jag inte alls hur du ska sätta dina byglar. Får nog vara någon som har ett likadant eller att du skriver ett e-mejl till Biostar och frågar dom hur du ska sätta byglarna. Du har inte möjlighet att lägga in en bild på moderkortet?
October 9, 2001
October 9, 2001
May 23, 2001
Kolla in detta: http://www.slcentral.com/revie...../page3.php
May 23, 2001
Kollar du in sidan 2 så ser man t.o.m. var dom hade tänkt att sätta jumprarna men aldrig gjorde. Det är ju där dom ska sitta också enligt manualen. Ser ditt moderkort ut som det gör på bilden? D.v.s. inga jumprar?
[ Detta Inlägg ändrades av: newbee den 2002-02-13 19:21 ]
October 9, 2001
October 9, 2001
October 9, 2001
Nej för fan! det var inte som jag menade dom jag har suttit och tittat på är ju "Front panel connector! för hellvete! det är dom som indikerar när datorn är påslagen och när den "tänker" oops, men jag ska ta mig en titt på jumpern nu, eller imorrn jag får c vet inte om jag har tid, måste gå och lägga mig, trött som ett as är jag! jaja, men jag hör av mig imorron efter skolan
2 Guest(s)