July 18, 2003
Igår när jag skulle prova å överklocka datorn lite från 2.0 Ghz till 2.5 Ghz så fick jag upp en konstig bild på skärmen efter jag startade om datorn, bilden har flera olika små färg rutor med olika tecken som blinkar i rutorna vad kan det va för fel?
Jag har AwardBIOS nåt mer ni måste veta så skriv det plz.
February 21, 2003
tror det är fel på fluxorn... byter du den mot en som klarar 0,75petihertz så kommer det kanske lira bättre...
eller så är det så enkelt att du gått över gränsen på vad prollen klarar, eller att agp kortet inte klarar den hastighet som bussen ligger på
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
July 17, 2002
tiggre wrote: tror det är fel på fluxorn... byter du den mot en som klarar 0,75petihertz så kommer det kanske lira bättre...
eller så är det så enkelt att du gått över gränsen på vad prollen klarar, eller att agp kortet inte klarar den hastighet som bussen ligger på
Alla måste ju ha en flux-kondensator.
"No wonder it doesn't work: it's made in Japan!"
July 18, 2003
Jupp testade att klocka ner till orginal igen men det var samma fel så jag testade att reparera windows men "same shit still there" så jag körde in windows på den andra hårdisken å då funkade det fint, satte också in den hårdisken som jag sa va paj i min andra burk och fick samma fel på den.
1 Guest(s)