April 30, 2003
Hejsan jag har en fråga angående Redline hur minemerar man programet så att det inte ligger uppe hella tiden.
Jag kunde ju inte clocka mitt sapphire 9500 pro innan men nu kan jag det der var bara att trycka på IoPage Locklimit i Redline.
Det står ju 512 innan man drar upp låsningen drar man upp den hellt så blir det 32768.
Jag undrar också vad det där betyder. Är det att man kan clocka så mycket man vill eller.
Så skriv
November 29, 2001
dj_matte53 wrote: Hejsan jag har en fråga angående Redline hur minemerar man programet så att det inte ligger uppe hella tiden.
Jag kunde ju inte clocka mitt sapphire 9500 pro innan men nu kan jag det der var bara att trycka på IoPage Locklimit i Redline.
Det står ju 512 innan man drar upp låsningen drar man upp den hellt så blir det 32768.
Jag undrar också vad det där betyder. Är det att man kan clocka så mycket man vill eller.
Så skriv
IO Page Lock limit har inget med överklockning att göra.
Du behöver inte har programmet igång för att överklockning eller tweaks ska vara aktiva.
Ladda ner Rage3DTweak från http://www.rage3d.com det är samma program bara det att de uppdaterar det oftare (Sapphire har köpt det från Rage3D)
1 Guest(s)