March 6, 2001
Hehe Härligt jobbat Stinger!
Jag har sett några av dina posts i icrontics forum så jag har bara väntat på att din score skulle bli publicerad här..
Mycket bra jobbat som sagt var! Vi ser fram emot en 10000+ score snart och när jag får tag i ett Ti500 kort så ska jag försöka ge dig lite motstånd.. 😀
Tekniknörd som gillar att träna.
March 6, 2001
On 2001-12-13 20:58, Liquide wrote:
Jag kommer lätt vara med i leken...Får min Xp snart och nytt ram minne som klarar den höga FSBn som Epox klarar. Får se om Epox eller Abit kommer användas.
Hoppas på att Elsa skickar sitt Ti 500 snart som man kan få leka med det också
Låter trevligt!
The more the merrier som dom säger..
Hur är det med dig Mjöde? Jag väntar på ditt system uppe vid 9000-10000 gränsen.
Tekniknörd som gillar att träna.
March 6, 2001
Och nu när man tänkte slå alla möjliga rekord så skall det naturligtvis börja j**las. Processor-aset har knallat på i 2.20 volt klockrent men vägrar nu gå över 2.05 volt då stänger den ner och jag är tvungen att slå av strömbrytaren på nätagget för att den skall starta igen. hmmm kul dator.
April 17, 2001
On 2001-12-14 14:28, stinger wrote:
Och nu när man tänkte slå alla möjliga rekord så skall det naturligtvis börja j**las. Processor-aset har knallat på i 2.20 volt klockrent men vägrar nu gå över 2.05 volt då stänger den ner och jag är tvungen att slå av strömbrytaren på nätagget för att den skall starta igen. hmmm kul dator.
Jag tycker det låter som en helt vanlig dag i livet.
Hoppas det vänder.
February 13, 2001
On 2001-12-14 14:28, stinger wrote:
Vad har du för moderkort.... Kanske kan hjälpa dej.... adda mig på icq
1 Guest(s)