October 4, 2001
On 2002-01-01 20:21, PHaT chrippaz wrote:
Hackar dina drakar med 8 lights när du kör testet? Har inte hört om nån som dem inte hackar för.
Nu kommer det : Det hackar som FAN! Ingen som helst skillnad när jag körde med GF2 och fick 4000 pinnar. Inte vad jag tycker iaf.
November 4, 2001
On 2002-01-01 21:44, Rickard wrote:
On 2002-01-01 20:21, PHaT chrippaz wrote:
Hackar dina drakar med 8 lights när du kör testet? Har inte hört om nån som dem inte hackar för.Undrar hur fan man får det att fungera????
Nu kommer det : Det hackar som FAN! Ingen som helst skillnad när jag körde med GF2 och fick 4000 pinnar. Inte vad jag tycker iaf.
JA!
Jag är ju ny ledare i racet så ta en titt. Du finner min hårdvara där. Om du vill ställa fler frågor så är det bara att köra på.
Grattis till din 10000+ score Rikard!
Jag känner mig minst sagt lite avhakad nu..
Det verkar dock som du har fått hårt motstånd från annat håll i tävlingen nu.
Lycka till!
dom borde rensa lite i listan, finns ju flera personer som har registrerat sina poäng flera gånger.
Du har helt rätt. Listan borde rensas och det ska den också göras snarast möjligt. Jag har gjort några rensingar tidigare men har blivit av med befogenheterna till det. Men så snart jag fått lösenord m.m igen så ska det rensas undan en massa onödiga bidrag.
Tekniknörd som gillar att träna.
October 4, 2001
Tackar!
Här har du ett rensobjekt att börja med: https://www.nordichardware.com.....ads/jc.gif , Köra hälften bara, pffttt...
On 2002-01-03 20:30, Rickard wrote:
Tackar!Här har du ett rensobjekt att börja med: https://www.nordichardware.com.....ads/jc.gif , Köra hälften bara, pffttt...
Jo det kan ju uppfattas som lite "fusk" men eftersom de senare testerna inte har med poängen att göra så är det i såfall stabiliteten som kan myglas lite med..
Edit: Nu behöver vi inte oroa oss för det i alla fall. JC har nu lagt upp en ny score som både är högre och har alla resultat med.
Listan är även rensad lite från dubbletter och fusk resultat.
[ Detta Inlägg ändrades av: Anton aka [NH]Woxxman den 2002-01-03 23:51 ]
Tekniknörd som gillar att träna.
2 Guest(s)