April 24, 2007
jag ahr ett lite pinsamt problem :D. igår när ajg klockade så råkade jag hitta multipelväljaren, något jag tidigare inte kunanr hitta. jag ställde den på minimala 6 för att kunna hitta min FSB-vägg. men nu hittar jag inte multipelväljaren igen o jag vet itne vart det ligger
nån som kan skriva vilken väg som gäller?
mean machine kan den ganksa bra såvitt ja vet
tusen tack på förhand!
April 24, 2007
jag har rensat CMOS 😀
det hjälper inte. enda skillnaden är att fsb går ner till 333. då får jag 333*6 istället för 8 som det ska vara.
det står inte nåt om det i resensionen av det som jag kommer ihåg 🙁
faaan. vill becha vidare efter pilliande i datan med att vända fläkten åt rätt håll (:P) så att varma luften åker ut istället för in mot grafikkortet.
hur ska jag fixa detta?
February 12, 2003
Jalle64 wrote: Är det i positiv eller negativ mening, ditt förra uttalande? eftersom jag inte testat de du skrev om nej 😛
Jag har aldrig skrattat lika mycket åt ett moderkort som Intel DX38BT, nej. MSI P35 Platinum var nästan trevligt i jämförelse. Förmodligen har jag aldrig heller haft ett lika inkonsekvent kort som DX38BT. Hade varit intressant att kunna stänga av speedstep också. 😉
February 12, 2003
Omöjligt att säga vad du kan få för kortet...
Av P5K och DS3R hade jag valt DS3R, eftersom inget av de är något riktigt hardcore-oc-kort, och DS3R har en smula bättre layout (i mitt tycke) och 8 SATA-portar...
Lägg på lite pengar och köp ett P5K Pro, bra mycket bättre för överklockning än de ovan nämnda korten.
2 Guest(s)