December 19, 2000
lotus_2000 wrote: efter varje WU måste jag starta om, den hittar typ inte servern !?
bara e en röd uppåner "swamp"
Ibland ligger deras server nere för uppdateringar och liknande. Då kan du försöka lite senare att ladda upp units.
Jag brukar ta hem 20 units i taget, just för att burken inte ska sitta och vänta på att få tanka upp.
fyll i 20 i fältet "Desired Cache Size" så kommer den att tanka hem 20 units när du fåt kontakt med servern
June 28, 2001
Henrik aka [NH wrote: ZeNNaN]Mind: Har du först skapat ett konto med mjukvaran på den första länken?
I annat fall måste du göra det först innan du kan välja det snabbare programmet.
jojo klart jag har fixat det,
btw, det första seti progget var mkt fräckare när man såg massa staplar o bös. känns mer som att det händer saker då.
February 3, 2003
March 17, 2002
December 19, 2000
Här har ni daglig statistik för varje person i er grupp:
http://www.setiatwork.com/cgi-.....icHardware
Och här är självklart gruppen jag är med i:
December 19, 2000
Tobiazzz wrote: Några frågor bara: kan man köra på flera datorer med samma konto?
Finns det några systemkrav? Har ett par gamla Pentium 1or som jag kan sätta upp som "sökpark"... 😀Körde det här som skärmsläckare för några år sen... ska se om mitt konto finns kvar o gå med i NHs grupp då 😀
japp! du kan använda flera datorer till samma konto. Du bara anger samma adress när du installerar mjukvaran på den aktuella maskinen
May 10, 2003
Jag crunchar redan för team starfire (broadbandreports.com, ligger typ 6:a i värden). Har Iofs bara laddat upp typ 5 WU's, har jobbat mer med folding@home.
January 6, 2003
Varför uppdateras inte hemsidan?
Jag har kört i någon dag med detta, och enligt loggen på denna datorn (kör med 2) så ska jag iallafall har gjort 11, men 9 st av dom ligger på 99% bara.
Har ändrat så han ska uppdatera hemsidan till 1 timme bara för att se om det händer något men icke.
[Image Can Not Be Found]
December 19, 2000
gurk_burk wrote: vad är allt det här ni snackar om?
Det är mjukvara vi använder för att analysera radiosignaler (läs leta aliens =))) ), som spelats in av SETI, Search for Extraterrestrial Intelligence. Syftet med hela projektet är att hitta flera signaler som kommer utifrån rymden och som inte kan härledas till någon signalkälla på jorden 8)
1 Guest(s)