August 15, 2001
September 11, 2001
Lukascool wrote: Jag tycker typ ändå att det är lite..
Ingen annan som gör det?.
har en kompis som har en MX 440 och en XP1700+ med 256mb ram. När vi körde den i 3Dmark så kom vi upp i 7400 nånting. så lite till borde du nog få. Men det är ju helt klart graffet som är flaskhalsen i ditt system.
March 4, 2002
Arne Anka wrote: [quote=Lukascool]Jag tycker typ ändå att det är lite..
Han som leder på Madonion med P4 2.4 och GeForce 4 MX 440 ligger på 7340p så visst lite bättre kanske du kan få om du jobbar lite
Bra. Då vet jag alltså att det inte är nåt fel :). Tackar för att du tog dig tiden att kolla upp det åt mig 🙂 du är cool.
February 4, 2002
Radaradam wrote: [quote=Lukascool]Jag tycker typ ändå att det är lite..
har en kompis som har en MX 440 och en XP1700+ med 256mb ram. När vi körde den i 3Dmark så kom vi upp i 7400 nånting. så lite till borde du nog få. Men det är ju helt klart graffet som är flaskhalsen i ditt system.
Hur mycket hade ni klockat upp hans XP1700+
February 4, 2002
Smirnoff wrote: [quote=Arne Anka][quote=Lukascool]Mina suger HÅRT..
6000 poäng bara..TITTA VIKKEN BURK JAG HAR.. det måste vara graffet
Det är graffet
arne:
har sätt att du har ljuvliga poäng med ditt klockade kort 13k *wow*
2k poäng ifrån Radeon9700 hur har du lyckats?
Vet inte riktigt vad jag ska svara men intresse måste man ju ha att Läsa 3Dmark trådar på olika forum och prova olika inställningar lär man sig mycket på 13122p kommer jag att slå ganska snart förhoppningsvis på fredag då jag får ny processor (XP2400) Har satt upp ett ganska högt mål 15000p Kan bli svårt att ta det men jag ska försöka
February 4, 2002
Smirnoff wrote: lol, så ditt intresse är att syssla med 3dmark ?
Njaa men jag menar så här Det går inte att bara köra 3Dmark ett par gånger och sen klaga på att man får så dåliga poäng Man måste vilja förbättra dom också annars går det inte Tex när jag köpte mitt första Ti4200 kort och körde det med samma processor som jag har idag Ja då fick jag ca 9200p Och dom gick ju att förbättra en hel del 3922p närmare bestämt och idag ligger jag ju på 13122p Men nöjd blir man aldrig
2 Guest(s)