January 27, 2003
January 27, 2003
January 27, 2003
August 16, 2002
Munken wrote: Keffing, det där va onödigt, jag hade nog gjort likadant om jag va in hans läge. Första gången man gjorde en riktig klockaning kännde man sig faktiskt riktigt nöjd 🙂
men jaja... det var onödigt, ja vet... var bara på humör att tracka på nån efter att ha läst christer86's dumma inlägg(i plural)...
January 27, 2003
snok3n wrote: Hehe kom ihåg när jag klockade min första :)..vilken känsla att se när han bootade på 33 mhz mer :D! Inte lika skönt dock när man minutrarna senare såg skärmen slockan och man hade klockat lite för mycket 😉 o första CMOS-clearen är också speciell.
hehe
hur gör man om man vill ha lite mer jag har bara klockat med jumppersana nu
sebbe
May 8, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=BelGarath]FY FAN VAD ALLA KLAGAR PÅ VARANDRA PÅ DETTA FORUM! alltid är det någon som skall klaga
Kan bara instämma. Börjar bli jäkligt tjurigt på sina håll... 😕
Bästa sättet att bekämpa det är ju för oss andra att göra vårt bästa för att hålla en schysst stämning. Grattis Sebbe 🙂
snok3n wrote: ...o första CMOS-clearen är också speciell.
Amen to that 🙂
Fick panik när jag ändrade multipeln på min Palomino (utan att ha en aning om vad upplåsning var 😛 ) och burken såklart vägrade starta. När jag sen lyckats hitta jumpern för att cleara cmos och den bootade igen fylldes jag av en varm känsla 🙂
3 Guest(s)