June 28, 2001
OMG ! smygreklam, lyncha den galningen.
bläh, dom har varken bilder eller produkterna i lager enligt webshoppen.
trevligt att vattenkylning breder ut sig men synd bara att så bra kylning inte kommer att behövas om några år när laserprocessorerna kommer till marknaden, då snackar vi gigaflops !
March 20, 2001
HELIX wrote: Haha, Googel har flakmoppe.
Stjälv tycker jag att det är tråkigt att alla nybörjare skaffar vattenkylning och skryter om hur bra deras übersystem är med sugrörsslangar och allt..
tycker att det som är mest irriterade över att nybörjare köper vattenkylning är alla jävla frågor dom kommer med. Man kan ju tro att alla sitter med tummen mitt i handen och fattar inget. Alla frågar om slang och fan allt.
December 18, 2002
Waco wrote: [quote=HELIX]Haha, Googel har flakmoppe.
Stjälv tycker jag att det är tråkigt att alla nybörjare skaffar vattenkylning och skryter om hur bra deras übersystem är med sugrörsslangar och allt..
tycker att det som är mest irriterade över att nybörjare köper vattenkylning är alla j**la frågor dom kommer med. Man kan ju tro att alla sitter med tummen mitt i handen och fattar inget. Alla frågar om slang och fan allt.
jao... sen följer det med en 120 sidors pärm om hur man ska koppla allt osv... ändå förstår dem ej...
eller kanske inte ORKAR förstå?! för mycke lathet i detta samhälle 😮
:b
1 Guest(s)