February 11, 2001
Faan.. Får ringa o fixa ny processor nu igen. Den fjärde som stryker med. En p2:350@525 en c2:566@1133 och två stycken p3:800@1Ghz+ Blir så CP på det. Tror jag knäckte den och ett coppershim är ju inte bra vid peltierkylning heller då det stjäl kyla och orsakar kondens.
Jaja. Får la bita ihop och hoppas det går.
February 11, 2001
On 2001-08-24 15:53, Naughtyboy_2000 wrote:
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ...va f*n pysslar du med Spöket...!Har misshandlat minna cpu:er som faeenn..men aldrig lyckats knäcka nån..!
Jag vet. Misshandlade min celly2 som f-n med knäckta hörnen och kanter. Knäckte den i sex delar (coren) och den fortsatte fungera dock på lägre hastigheter. Den gamle p3:800:an funkade perfekt trots lite misshandel med dåliga kanter.
p2:an fick två små ben på chippet knäckta så den slutade fungera. Den nya p3:an fick någon misshandel också såsom knäckta kanter osv. Men sedan så knäcke jag den då jag hade något för mycket isolering kring kärnan. Undrar hur men coren är i fyra delar. SYNS knappt . Bara om man har kylpasta på och skrapar med ett rakblad. Blir CP!!!!
Ringer dataprince idag och ber dem skicka ny. Kan ju inte skicka tillbax o strula då det tar minst till nästa vecka.
Jaja. Hoppas det går vägen.
1 Guest(s)