March 6, 2001
Jag har gjort en liten hemsida där jag har samlat lite bra länkar på forums, voltmoddar lite bilder på mitt system (kommer mer) där kommer jag försöka skriva hur det går med överklockning av nya systemet samt även benchmark,guider,etc. Som ni ser är jag ingen stjärna på att snickra hemsidor men det kanske finns eller kommer att komma info som ni uppskattar. Svara gärna vad som är bra och dåligt med sidan.
http://w1.852.telia.com/~u8520...../index.htm
October 2, 2003
March 6, 2001
March 6, 2001
Bearznail-->var det allt du hade att säga? Om jag nu gillar att handla mina saker från datorbutiken.se pga att dom alltid har allt det senaste som jag är intresserad av till bra priser så är väl det upp till mig eller hur? Jag har alltid fått bra service av dom och kommer att fortsätta att handla där oavsett vad du tycker. Och syftet med sidan är att hjälpa såna som tex dig med voltmoddar,etc men tydligen så är det inte uppskattat av dig så då kan du väl bara strunta i sidan och dumma kommentarer, det finns säkert andra som uppskattar den.
March 6, 2001
Nej det är definitivt inte bra det kan jag hålla med om, då gick min senaste order desto bättre beställde på en måndag kl 08:00 fick orderbekräftelse kl 10:00 fick leveransbekräftelse kl:16:00 sakerna fanns på mitt utlämnings ställe dan efter, det kan jag inte gnälla på. men så är det ju i allmänhet gör någon någonting bra så får 1 reda på det gör någon någonting dåligt så får 10 reda på det.
December 24, 2002
stinger wrote: Nej det är definitivt inte bra det kan jag hålla med om, då gick min senaste order desto bättre beställde på en måndag kl 08:00 fick orderbekräftelse kl 10:00 fick leveransbekräftelse kl:16:00 sakerna fanns på mitt utlämnings ställe dan efter, det kan jag inte gnälla på. men så är det ju i allmänhet gör någon någonting bra så får 1 reda på det gör någon någonting dåligt så får 10 reda på det.
helt ärligt.. han e inte ensam om att HATA db.. men om du tycker om db så e det din ensak.. jag undrade bara varför du hade en massa reklam på din sida utan att få betalt? för det blir ju inte snyggare med reklam direkt..!
1 Guest(s)