July 4, 2003
Jag har nyligen byggt min första dator och behöver köpa fläktar till chassit, på moderkortet har jag tre 3pin kontakter kvar, i min manual står det att en är till system fan och två till psu fan. Min PSU hade inga kablar som jag skulle koppla till moderkortet. Så min fråga är om jag kan köra chassi fläktar på de oxå? Så att jag kan installera 3 fläktar istället för 1. Och sen undrar jag om den här fläkten är bra http://www.webhallen.com/prod......p?id=27920
March 14, 2004
Mean Machine wrote: [quote=GatriC]Aja, har redan skickat iväg min brorsa att köpa 3 sådana fläktar 8-[
Lugnt, fjortisen som är kinkig, bara... Låter inte så farligt, hörde inte min själv iaf...
Tyst med dig wannabe 40-åring, är du döv? Dom går att höra och låter mer än vad dom utlovas att göra...
February 12, 2003
ocz wrote: [quote=Mean Machine][quote=GatriC]Aja, har redan skickat iväg min brorsa att köpa 3 sådana fläktar 8-[
Lugnt, fjortisen som är kinkig, bara... Låter inte så farligt, hörde inte min själv iaf...
Tyst med dig wannabe 40-åring, är du döv? Dom går att höra och låter mer än vad dom utlovas att göra...
Allt under 50 dB är för kärringar... Dessutom kan jag väl meddela att jag är halvdöv efter ett antal konserter utan öronproppar (längst fram @ Clawfinger, men värst var Papa Roach, stod framför basförstärkarna...).
Men nog fan hör jag mina deltor iaf.
February 12, 2003
ocz wrote: Ao, mitt system hamnar väl på en 60db just nu. Om jag orkar adda dig på msn igen kan jag ge dig några bilder på min och keffings vattenkylning.
Haha, tror du det gör skillnad om du addar mig på msn? Du och dina fjortispolare åker ut lika fort som ni kom in...
March 14, 2004
Mean Machine wrote: [quote=ocz]Ao, mitt system hamnar väl på en 60db just nu. Om jag orkar adda dig på msn igen kan jag ge dig några bilder på min och keffings vattenkylning.
Haha, tror du det gör skillnad om du addar mig på msn? Du och dina fjortispolare åker ut lika fort som ni kom in...
Snart kommer ca 20 personer adda dig på msn. :bgrin:
February 12, 2003
ocz wrote: [quote=Mean Machine][quote=ocz]Ao, mitt system hamnar väl på en 60db just nu. Om jag orkar adda dig på msn igen kan jag ge dig några bilder på min och keffings vattenkylning.
Snart kommer ca 20 personer adda dig på msn. :bgrin:
Får ändå upp "Achmed har lagt till dig, tillåt eller blockera..."
1 Guest(s)