April 5, 2003
Jag törs nästan garantera att de är ditt mnne om du kör de i 6:6 dvs 1:1. Gör du de ska du var glad att du kommit så högt som du gjort!
Jag kan tipsa om att AN7eD8 bioset är de klart bästa för tillfället också, de finns på abits forum, sida 12 i tråden som handlar om biosen till AN7tror jag.
July 22, 2003
Darko wrote: Jag törs nästan garantera att de är ditt mnne om du kör de i 6:6 dvs 1:1. Gör du de ska du var glad att du kommit så högt som du gjort!
Jag kan tipsa om att AN7eD8 bioset är de klart bästa för tillfället också, de finns på abits forum, sida 12 i tråden som handlar om biosen till AN7tror jag.
Det var långt ifrån det bästa för mig, fick den inte stabil över 200fsb med det. Nu kör jag som jag skrev innan med N24AAC18 stabilt i 220. Så det är ganska olika beroende på vilka delar man har i datorn tror jag...
June 30, 2004
Darko wrote: Jag törs nästan garantera att de är ditt mnne om du kör de i 6:6 dvs 1:1. Gör du de ska du var glad att du kommit så högt som du gjort!
asså jag kan ändra inte hastigheten.. den är låst i 266mhz.. men i timings kan jag köra den hur jag vill typ 2-2-2-4 i 222FSB
April 5, 2003
smurfen-: Joo de har du nog rätt i, men dom flesta har kommit längre med eD8 bioset faktiskt...
Dracman: Prova ed8 bioset, kommer du inte längre då så får du prova ett bios med cpc-off då kanske du kommer en bit till... och om du vill köra minnena lite högre så ska de gå att byta från by spd till nån divider i bios, går inte de så vet jag inte vad du kan göra för att clocka minnet =/
2 Guest(s)