February 17, 2004
Programmet körs i ett begränsat läge där endast ett fåtal alternativ kan väljas. Jag kan endast köra det 1:a testet dsk Wings of fury. Jag kan inte välja de 3 andra & därmed inte köra det viktiga Nature testet. Tyckte jag såg att man behövde DirectX 9 så jag laddade hem det i 45 min med modem men icke sa Nicke. Programmet hänvisar bara till 3DMark2001 som istället kräver DirectX 8.1. Varför körs det inte i fullständigt mode?
/Dani
February 17, 2004
Kom på att grafikkortet antagligen inte har stöd för DX9, som också ni nämde. Frågan är då om den har stöd för 8.1 som krävs för att köra 3DMark2001 (ngn nämde att den bara har stöd för dx7)? Vad finns det annars för graffe-test program för äldre grafikkort(GF2) eller ska jag klocka i blindo? 😕
Thanks guys..
/Dani
August 16, 2002
Dani wrote: Kom på att grafikkortet antagligen inte har stöd för DX9, som också ni nämde. Frågan är då om den har stöd för 8.1 som krävs för att köra 3DMark2001 (ngn nämde att den bara har stöd för dx7)? Vad finns det annars för graffe-test program för äldre grafikkort(GF2) eller ska jag klocka i blindo? 😕
Thanks guys..
/Dani
3dmark 2000 finns ju alltid
1 Guest(s)