February 12, 2003
smurfen- wrote: [quote=nivaman]x-per du kanske hade litelitelite fel iaf. ???
jaja... den här tråden har givit mig en underhållande söndag iaf.
Håller med dig helt nivaman, eller rättare sagt jag gjorde det. Nu börjar jag få ångest när jag inser hur dumma människor det finns i detta land
Ok om jag bevisar att det kommer att bli is så ska jag ha en jävligt bra ursäkt av dig!
March 1, 2003
x-per wrote: [quote=smurfen-][quote=nivaman]x-per du kanske hade litelitelite fel iaf. ???
Håller med dig helt nivaman, eller rättare sagt jag gjorde det. Nu börjar jag få ångest när jag inser hur dumma människor det finns i detta land
Ok om jag bevisar att det kommer att bli is så ska jag ha en jävligt bra ursäkt av dig!
börja med att läsa >>>> http://school.chem.umu.se/Experiment/showExp.php?expId=88
July 22, 2003
x-per wrote: [quote=smurfen-][quote=nivaman]x-per du kanske hade litelitelite fel iaf. ???
Hahahah bara för den saken... den är jag inte helt 100 på.. Men allt det andra du sagt är ju bara en massa skitsnack. Så att du kanske har rätt i 1 av 5-6-7 saker ändrar inte ett skit i min uppfattning av dig 😉
Edit: nu när nivaman postade den länken så har du inte haft rätt i en sak du sagt..........
February 12, 2003
nivaman wrote: [quote=x-per][quote=smurfen-][quote=nivaman]x-per du kanske hade litelitelite fel iaf. ???
börja med att läsa >>>> http://school.chem.umu.se/Experiment/showExp.php?expId=88
Det där hade ju absolut inget med det jag sa att göra!
March 1, 2003
x-per wrote: [quote=nivaman][quote=x-per][quote=smurfen-][quote=nivaman]x-per du kanske hade litelitelite fel iaf. ???
Det där hade ju absolut inget med det jag sa att göra!
du var visst en hal en...
vad menade du???
November 22, 2001
Bevisa det så ska du få en ursäkt av mig också.
Jag undrar vad du har att säga mer om vattnet som "fryser" i vakuum? Kan du erkänna dig överbevisad på den punkten?
February 12, 2003
smurfen- wrote:
Hahahah bara för den saken... den är jag inte helt 100 på.. Men allt det andra du sagt är ju bara en massa skitsnack. Så att du kanske har rätt i 1 av 5-6-7 saker ändrar inte ett skit i min uppfattning av dig 😉
Nu sitter du rätt knivigt till alltså!
Har jag rätt på det med vakuumet så betyder det att även mina andra påståenden är rätt eftersom dom hör ihop med varandra!
November 22, 2001
x-per wrote: [quote=nivaman]du var visst en hal en...
vad menade du???
Du kan la inte jämföra en äcklig liten spruta med en riktig laboarations vakuumpump???
Du kommer inte i närheten av det undertrycket som en riktig vakuumpump ger
Nä, det var därför det "kokade" vid 70 grader.
I en vakuumpump kommer det naturligtvis börja "koka" mycket tidigare.
March 1, 2003
x-per wrote: [quote=nivaman]du var visst en hal en...
vad menade du???
Du kan la inte jämföra en äcklig liten spruta med en riktig laboarations vakuumpump???
så resultatet blir TVÄRTOM om man har andra hjälpmedel i samma test???
July 22, 2003
x-per wrote: [quote=smurfen-] Hahahah bara för den saken... den är jag inte helt 100 på.. Men allt det andra du sagt är ju bara en massa skitsnack. Så att du kanske har rätt i 1 av 5-6-7 saker ändrar inte ett skit i min uppfattning av dig 😉
Nu sitter du rätt knivigt till alltså!
Har jag rätt på det med vakuumet så betyder det att även mina andra påståenden är rätt eftersom dom hör ihop med varandra!
För det första så har du fel. Och för det andra ser jag inte riktigt vad det har med saken att göra
February 12, 2003
Json_81 wrote: [quote=x-per][quote=nivaman]du var visst en hal en...
vad menade du???
Ja för att sedan gå över till fast form!
November 22, 2001
x-per wrote: [quote=Json_81][quote=x-per][quote=nivaman]du var visst en hal en...
vad menade du???
Ja för att sedan gå över till fast form!
Nej, det kommer gå över i gasform.
Får man fråga dig två saker?
Hur gammal är du? Och vad har du för utbildning?
Jag vet att det inte har med diskussionen att göra men jag är nyfiken.
March 1, 2003
x-per wrote: [quote=nivaman]om du inte har NÅGON form av källa till det du påstår x-per så antar jag att du hittar på och fabriserar fakta...
Om alla lägger ner denna diskutionen tills jag har fått svar på mitt email!
nej... lämna oss inte... inte nu när det är som roligast...
btw. får man fråga vad det är för bildad person som ska maila dig om ämnet???
3 Guest(s)