October 28, 2004
moddanrazer wrote: en kombination:) man vill ju kräma ur så mkt som möjligt ur sina saker, och att det är kul gör ju inte saken sämre:)
Word. För min del så startade det med ett behov som sedan blev ett sant nöje. Det känns toppen när man köper något för en lägre penning och sedan vässar det så att det klår de dyrare komponenterna (i standard utförande).
Nu har jag en Barton 2500+ som Windows, Everest och CPU-Z identifierar som en 3200+. Kul! 🙂
Speldatorn! VF1000SWA, Corsair HX520W, ASUS P5K- VM, Q6600, H2O 620, 4GB Corsair, XFX HD5830
February 3, 2003
Det är både nöje, prestanda och en ren besatthet..
1. Det är så jävla underbart när man spränger sina gränser som man satt upp.
2. Extra prestanda är aldrig fel
3. Knäcka någon annan och få beröm av andra såklart. (förneka det inte, dock så ska man alltid berömma andras insats med när det gäller OC, så det blir jämt)
February 12, 2003
LorD_Kvadd wrote: Det är både nöje, prestanda och en ren besatthet..
1. Det är så j**la underbart när man spränger sina gränser som man satt upp.
2. Extra prestanda är aldrig fel
3. Knäcka någon annan och få beröm av andra såklart. (förneka det inte, dock så ska man alltid berömma andras insats med när det gäller OC, så det blir jämt)
Du är allt bra förutseende du, du visste vad jag skulle skriva...;)
March 14, 2001
I stort sett endast för nöjets skull, för att se hur högt man kommer..
Det jag använder datorn till har jag inte direkt någon större användning av jätte snabba saker..
Som min 2500+ pajja för några veckor sedan och sen dessa har jag kört en thunderbird 1@1.5ghz och märker knappt någon skillnad alls..
1 Guest(s)