November 4, 2001
pompougnac wrote: De flesta av oss har klockat sin CPU någon gång...
Men det är ingen som har försökt sig på att klocka en konsol? Det borde gå eller? Tänk att få trimma upp NES'ens CPU på 1,79 MHz till runt 10 MHz? Det vore en utmaning....tror jag ska försöka detta... 😛
5,5ggr oc är lite väl mycket, kanske från 1,79 till 1,8 🙂 undra ifall spelen går snabbare?
January 20, 2003
chrippaz wrote: [quote=pompougnac]De flesta av oss har klockat sin CPU någon gång...
Men det är ingen som har försökt sig på att klocka en konsol? Det borde gå eller? Tänk att få trimma upp NES'ens CPU på 1,79 MHz till runt 10 MHz? Det vore en utmaning....tror jag ska försöka detta... 😛
5,5ggr oc är lite väl mycket, kanske från 1,79 till 1,8 🙂 undra ifall spelen går snabbare?
Hmm, de borde gå snabbare..... tänk er Super Mario på LSD 😉
October 20, 2001
pompougnac wrote:
Hmm, de borde gå snabbare..... tänk er Super Mario på LSD 😉
Super mario på LSD? :colors: Va har du för nya skumma papper som göra att du bli upp speedad, du får la ta å berätta lite mer om de asså. Aldrig hör men man kan ju inte veta allt 😮
Men för å följa topicen så tror jag det kommer lukta bränt innan du kommit nära 5 men lyckas du me ens 5 tror jag som dom andra säger att de kommer gå en aning fort 😀
1 Guest(s)