October 18, 2001
Det låter som att du ska få en "företagsdator" alltså som är färdigbygd när du får den?!
Om så är fallet blir det nog rätt omöjligt att överklocka prollen. Du kanske kan använda dig av SOFTFSB men annars vet jag inte om det kan funka. 🙁
Allt hänger på vilket moderkort du får. Är det en "företagsdator" så är det till 99% säkerhet ett Intel moderkort vilket gör överklockning praktiskt taget omöjligt.. 🙁
Tekniknörd som gillar att träna.
August 17, 2001
On 2001-10-26 11:01, Anton aka [NH]Woxxman wrote:
Det låter som att du ska få en "företagsdator" alltså som är färdigbygd när du får den?!Om så är fallet blir det nog rätt omöjligt att överklocka prollen. Du kanske kan använda dig av SOFTFSB men annars vet jag inte om det kan funka. 🙁
Allt hänger på vilket moderkort du får. Är det en "företagsdator" så är det till 99% säkerhet ett Intel moderkort vilket gör överklockning praktiskt taget omöjligt.. 🙁
de vore ju synd om de inte gick o klocka men det är väll anske inte "så" nödvändigt att klocka en 2Ghz... lr??
October 20, 2001
de vore ju synd om de inte gick o klocka men det är väll anske inte "så" nödvändigt att klocka en 2Ghz... lr??
Haha vadå eller? Finns ju typ inget som man INTE kan göra på en 2Ghz, klocka en 2Ghz är ju overkill med tanke på dagens utbud vad gäller spel/program
När jag når 2Ghz på min (soon coming) 1.4Ghz XP 1600 så kommer jag vara helt klart nöjd och kan nog köra allt som finns och kommer det närmaste året iallafall utan problem
October 18, 2001
July 28, 2001
On 2001-10-26 19:04, Vecna wrote:
Haha vadå eller? Finns ju typ inget som man INTE kan göra på en 2Ghz, klocka en 2Ghz är ju overkill med tanke på dagens utbud vad gäller spel/program
När jag når 2Ghz på min (soon coming) 1.4Ghz XP 1600 så kommer jag vara helt klart nöjd och kan nog köra allt som finns och kommer det närmaste året iallafall utan problem
ÖÖ!! Vilka spel/applikationer kräver en 2Ghz:are??
December 23, 2000
On 2001-10-26 23:27, skruvis wrote:
On 2001-10-26 19:04, Vecna wrote:
ÖÖ!! Vilka spel/applikationer kräver en 2Ghz:are??
3D Studio MAX R4
1 Guest(s)