January 15, 2002
Munken wrote: Nej..
Arene anka tex han får ju 16500 med ett gf4 ti 4200, om han hade haft ordentligt med pengar hade han nog köpt ett 9700 och typ en 3 ghz.
Eller ifs, så lligger ju gan näst bäst i värleden men just ett 4200 så det kanske han inte skulle göra men ändå 🙂
vadå? så du menar att Gf 4 e gratis? Bra. Du kan du ge mig ett
February 4, 2002
The Whistler wrote: [quote=Munken]Det e en överklockningstävlig.
typ...
Ja, annars så skulle det ju vara typ "den som har mest pengar vinner"...
Nee det där är inte sant Det handlar mycket om kunnande också Hur man ska tweaka både bios och windows för att få höga poäng Och nu snackar jag inte alls om nån överklockning Du kan tex ta två exakt likadana datorer den ena snubben kan ingenting och bara kör och den andra snubben är duktig på att ställa in Och skillnaden i 3dmark blir 2000p mellan dom
August 10, 2002
Jontez wrote: [quote=Munken]Nej..
Arene anka tex han får ju 16500 med ett gf4 ti 4200, om han hade haft ordentligt med pengar hade han nog köpt ett 9700 och typ en 3 ghz.
Eller ifs, så lligger ju gan näst bäst i värleden men just ett 4200 så det kanske han inte skulle göra men ändå 🙂
Lungt jag skickar ett på posten.
Nej men serri, jag menar att det inte bara har med pengar att göra.
Som tex arne, han spöar ju dom flesta radeon 9700 med sitt gf4 och det e ju bara för att han e grym på att tweaka och klocka.
Nice arne, 17000.
Vad ligger han som e bäst men ett 4200 och en amd på för poeng?
February 4, 2002
Munken wrote: [quote=Jontez][quote=Munken]Nej..
Lungt jag skickar ett på posten.
Nej men serri, jag menar att det inte bara har med pengar att göra.
Som tex arne, han spöar ju dom flesta radeon 9700 med sitt gf4 och det e ju bara för att han e grym på att tweaka och klocka.
Nice arne, 17000.
Vad ligger han som e bäst men ett 4200 och en amd på för poeng?
Det är Turbobird som ligger på 17147p Men jag har fått mera men jag kunde inte registrera det pga att internet anslutningen la ner
[Image Can Not Be Found]
2 Guest(s)